Nya sporr remmar.

mimus

Trådstartare
Egentligen gillar jag inte dem i läder då de ofta blir fort utslitna.
Men jag kunde inte motstå dessa....

PICT0262.jpg

PICT0260.jpg

Sv: Nya sporr remmar.

Vilka fräna.
Nu ska du ju ha bling på stigbyglarna, bettet, tränset, och dressyrspöet oxå :D

Vilka fräna.
Nu ska du ju ha bling på stigbyglarna, bettet, tränset, och dressyrspöet oxå :D

Haha, nej det ska jag inte :rofl:.....det är det första i blingväg jag köpt som jag seriöst ska använda.

Ungstoet har fått ett strassträns bara för att hon är så söt, men på en valack kan man ju inte ha sådant....

På ett hästvaruhus som börjar på H.
Dem är egentligen inte ute för försäljning utan hängde bland sporr remmarna av misstag. (Ska komma senare i höst i en kampanj.)
Men iom att jag hade tagit dem så fick jag köpa, de andra tog dem bort...

:banana:

På ett hästvaruhus som börjar på H.
Dem är egentligen inte ute för försäljning utan hängde bland sporr remmarna av misstag. (Ska komma senare i höst i en kampanj.)
Men iom att jag hade tagit dem så fick jag köpa, de andra tog dem bort...

:banana:

Hm.. Detta misstag tycks de inte gå back på i alla fall, inte när de hamnar på bild på pryltokiga Buke. ;)

Hm.. Detta misstag tycks de inte gå back på i alla fall, inte när de hamnar på bild på pryltokiga Buke. ;)

Precis, nu visste de ju inte att jag är en bukefalist.
Med närmare eftertanke så borde jag fått dem gratis...

:

jaha....men jag såg åxå såna idag på H i kungens kurva :idea:....var där för jag var tvungen att köpa mig ett par nya sporrar eftersom den ena av de gamla gick av :o precis innan jag skulle rida in på banan förra helgen...men remmarna var kanske inte helt i min smak ;)

Aha, nej, dem är lite tunna iofs. Jag gillar som sagt bäst de, tjocka i resårtyg, för då kan man dra åt riktigt hårt.

Och du är lika aktiv som vanligt du!!

jo jag är åxå textilrems-fan, gillar att inte behöva anpassa sig till hålen på läderremmar....

hmm ja, tycker att jag gjort i princip ingenting på hela sommaren - red första dressyrtävlingen sen före midsommar idag :D
hoppas vi ses imorgon förresten, för visst skulle du åxå till väsby

Aha, nej, dem är lite tunna iofs. Jag gillar som sagt bäst de, tjocka i resårtyg, för då kan man dra åt riktigt hårt.

Och du är lika aktiv som vanligt du!!

Resårtyg? :confused: Vad har du för sporremmar? Du menar väl ändå nylon och inte resår?

Måste bara fråga hur du bär dig åt för att slita ut sporremmar i läder?:confused: Har haft ett par sen början på 80-talet och de håller än. (sydda, inte nitade)

Liknande trådar

Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 932
Senast: sweep
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sedan den 1 januari i år är det valfritt att rida med sporrar i internationell dressyr. Vid helgens femstjärniga tävlingar i Doha valde...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka