Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast många hästar har betydligt mer än lite plufs på magen.
Det håller jag helt klart med om, det jag reagerar på är att du verkar ta förgivet att det gäller alla som säger att deras hästar har lite extra mage. Det är lite trist inställning tycker jag.
Jag vet, men det är för mig en viktig orsak, samt att det inte är bra överhuvudtaget att ha en fet häst. 01:an var fet som en gris när jag köpte henne och hon fick inte fång, men det var bannemig ingen glad häst.
2009: Saga vinner fetma-VM (nyköpt) och spelar i samma liga som Godi, ev en division högre tom
2011: Får inte ens kvala in till fetma-SM.
Hade du honom alltid oskodd? gick det bra?
Nu ska jag vara lite petig(jag med).
jättebra jobbat men samtidigt ser hon ut att ha väldigt lite muskler och ser ut att ligga nästan i underhull(tänker på ryggraden som ser spetsig ut och att bogen sticker ut lite)
sådär såg glampi ut i våras när han tappade för mkt och blev muskelfattig och för mager.
det gäller ju att de får i sig näring när man bantar dem så hårt.
och att de inte får brist på något.
känns på bilden som att de har väldigt lite mat med då de får stå och karva/käka av barken på träden för det finns lixom inget annat kvar, det brukar vara sista åtgärden när de är jättehungriga(någon kommer inflika här så garderar mig med att visst finns nyttigheter där men hästar som får hö utan att vara hungriga tuggar sällan på annat).
så nu fick du lite kritik med.