Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite rund om magen är han men inte direkt överviktig Vet tyckte han va fin i hullet, lite sommarhull med sig bara
Jag vet att jag är ganska tuff i min hullbedömning, men hade han varit min så hade han fått banta
Jag vet att jag är ganska tuff i min hullbedömning, men hade han varit min så hade han fått banta
Det är svårt att se hullet på bild, jag vill helst känna på hästen om det inte är ren uppenbart.
Jag är likadan, tyckte lite samma Men alla tänker vi olika..
KL
Hemma från en mycket lyckad tävling. 2:a plats i T8, på 5.83. Det med en 6-årig häst som aldrig varit hemifrån innan, kan ju inte vara annat än nöjd, det var klart över förväntan! Fick 6: or för både tölt och galopp i fyrgången också, men fick ingen trav (vilket var väntat, traven har börjat komma nu under sommaren, men blir ju svårare när hon blir taggad) så totalpoängen vart ju inte så bra, men jag är nöjd ändå! Hon kommer bli en sjukt bra häst bara hon blir mer stabil.
Nån som är bra på det där med exteriör?
Hur ser min kille ut i kroppen? Lite rund om magen just nu, men det ger sig i höst
Halvt KL
Jag tycker bara det känns onödigt och jobbigt att behöva banta hästen varje höst. Sen är jag en otroligt nojig hästägare som oroar mig för slitage, fång och annat så det är för att hålla mig själv lugn också.
Får jag fråga hur du gör om dina hästar inte går på bete? Här hos mig växer gräset i alla hagar förutom i de hagar som är så sönder-använda att det bara är torr mark eller lera, och de hagarna måste ju få vila.
Jag tycker inte min kille är överviktig! Eller han är inte överviktig helt enkelt! Lite sommarmage är det enda annars är han lagom i hullet, däremot är han rätt grovt byggd, det är inte fett Sen är det rätt mycket päls så då ser han grövre ut än han är