Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad för bil?Jag budade hem en ny bil på kvd idag. Den kostade typ dubbelt så mycket som min tidigare och jag har aldrig ens sett den. men iofs så köpte jag min förra häst på samma sätt, och det blev ju bra!
En Toyota rav4 från 2012Vad för bil?
Spännande! Återkom med recension!
Har läst två tredjedelar, rekommenderar!!!Spännande! Återkom med recension!
OhHar läst två tredjedelar, rekommenderar!!!
Jag köpte exakt det läppstiftet för några år sedan men tycker också att det är alldeles för rosa på migLäppstift Max Factor för 10 kronor. Tyvärr var det inte så korallfärgat som jag trodde utan rosa, för rosa för min smak
Visa bifogad fil 35769
Både röda och korallfärgade tenderar att bli rosa på mig. Gillade verkligen känslan av läppstiftet, och priset så kommer nog kika på någon fin höstnyans iställetJag köpte exakt det läppstiftet för några år sedan men tycker också att det är alldeles för rosa på mig
Såg detta setet på Lindex igår och tänkte ”mutter mutter det är sånt man ser ut som en stoppad korv i ” men kunde inte släppa det så idag gick jag och provade det och kunde inte låta bli att köpa det och jag har ingen koll på hur man posar på helkroppsbilder
Visa bifogad fil 35859