Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Mineur

Trådstartare
Moderator
Har köpt en supersnygg t-shirt! Har nästan aldrig t-shirt på mig - det brukar bli linne eller tjocktröja - men den här blev jag så förtjust i att jag inte kunde låta bli. Så himla snygg i all sin enkelhet, och underbart material! :)

S0000007744836_MF_W40_20180515105746.png

Jag blev kär i dessa träningskläder från Rönisch idag så dom var tvungna att flytta hem till mig :love:
Fanns i fler färger så kanske det flyttar hem ett set till. Ska testa att träna i dessa först :p

Bifogade filer

• IMG_20180624_161730_656.webp
    IMG_20180624_161730_656.webp
    200 KB · Visningar: 274
Klickade precis hem
ash - kopia.webp

Klänning från Ilse Jacobsen, en chansning på storleken då den jag brukar ha inte fanns. Tog en storlek större än jag haft innan men tänker att iom knytningen i midjan kanske det inte spelar så stor roll - men passar den inte får jag ju bara skicka tillbaka. Ska på bröllop i augusti och tänkte ha klänningen då.

Tröja från Odd Molly.

Ny telefon + fodral till den. Det är första gången någonsin som jag unnar mig att köpa en helt sprillans ny telefon - tidigare har jag alltid varit snål och köpt en som är ett par modeller gammal. Men nu jäklar! Känns hur kul som helst :bump:

product_galaxys9plus_midnightblack_01.png

61w5rDNL0sL._SL1000_.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 298
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 433
Senast: Görel
·
Övr. Barn Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 631
Senast: susanne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar