Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va??? Var har du hört det?
/Nova som hoppas....
Har fått en TD-lista hemskickad idag, med tillägget att TR förhoppningsvis är ute på nätet nästa vecka
Då kanske man kan få proppen på den tävlingen man anmält till!!
Dessutom ett lite trevligt mail att alla anmälningar fr.o.m 1 maj måste ske genom TDB ogillas mkt starkt här
För oss som använder eget dataprogram och inte "e" blir det en jla massa extrajobb
Har fått en TD-lista hemskickad idag, med tillägget att TR förhoppningsvis är ute på nätet nästa vecka
Dessutom ett lite trevligt mail att alla anmälningar fr.o.m 1 maj måste ske genom TDB ogillas mkt starkt här
För oss som använder eget dataprogram och inte "e" blir det en jla massa extrajobb
Fast filen man laddar ner t Equipe är riktigt snygg i Excel. Så det går enkelt att ladda in i de flesta program.
I Örebro län är det TDB-tvång på alla proppar från 1 maj. Tror det sprider sig runt landet nu.
Jag måste nästla mig in i denna maffia om jag nånsin ska bli rik....
Hur ser det ut inför tävlingen? Snöit förstår jag! Har ni is i magen också eller tittar ni på alternativet att flytta tävlingen?