Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, gällande bett så följer Sverige FEIs bestämmelser vad som är godkänt. Därav är även det vanliga Novabettet godkänt nu.Det står på hemsidan att både nya och gamla bettet är godkänt i alla discipliner, beslut av FEI förra året. Låter osannolikt, FEI bestämmer väl inte vårt tr? Det nya borde vara godkänt för dressyrtävling iaf...
Så både gamla och nya verkar vara godkänt nu, som de säger? Varför man nu gör en ny variant när den gamla också godkänts. Det kanske är en lång process att producera nya bett.
Tillverkaren menar på att de endast vet 2 bett som gått av?Kanske för att det här händer då och då.
Visa bifogad fil 23758
Tillverkaren menar på att de endast vet 2 bett som gått av?
Tyckte mig läsa det på hemsidan?När och var sa de det? Min hade troligen tuggat på det.
Tillverkaren menar på att de endast vet 2 bett som gått av?
Har din tuggat på bettet eller har materialet bara blivit gammalt?
Tyckte mig läsa det på hemsidan?
Ja självklart kan man lista ut det själv mina tuggar inte på sina novabett. Har provat först med vanligt med gummiöverdrag, annars hade de aldrig fått.Ok det är jag säker på att det inte stämmer. Det är fler som sagt att det hänt dem också när de sett min bild.
Å andra sidan kanske man kan lista ut att det kan hända om man har en häst som tuggar på bett, jag var nog inte medveten om att min gjorde det innan ovanstående hände.
Ja självklart kan man lista ut det själv mina tuggar inte på sina novabett. Har provat först med vanligt med gummiöverdrag, annars hade de aldrig fått.
Tillverkaren menar på att de endast vet 2 bett som gått av
"Då vi fått till oss att ett antal bett gått av har vi nu tagit fram en ny variant med säkerhetsvajer"Vad ska dom säga liksom? Jo vi vet 100 bett som gått av! Ungefär som freejump!
"Då vi fått till oss att ett antal bett gått av har vi nu tagit fram en ny variant med säkerhetsvajer"
Men vad vet jag
Du antyder att de skriver två för att mörka att det enligt dig gått av 100 bett och frågar sarkastiskt vad de ska skriva istället.Är det ett antal eller två som du skrev först?
Du antyder att de skriver två för att mörka att det enligt dig gått av 100 bett och frågar sarkastiskt vad de ska skriva istället.
Jag skriver var jag tycker de ska skriva istället om det verkligen är så att de är medvetna om att vissa hästar knaprar novabett som lösgodis.
Det står två på hemsidan.
Ring dem istället för att göra dig lustig över mig.