Nya media player?

LLaika

Trådstartare
Seriöst, jag får psykbryt på nya Windows Media Player! Hur får man fram hela biblioteket "som vanligt"? :confused: :mad:

Sv: Nya media player?

Beror på vad du menar med "som vanligt"? Men går du på fliken Bibliotek och i vänstra spalten väljer Låtar (under Bibliotek) så ser det någorlunda ut som tidigare.

Då läggs dom med en bild eller ett tomt album till vänster, lite jobbigt när man har ett par tusen låtar. Med "som vanligt" menar jag helt enkelt att alla låtar ligger under varandra.

Du kan ändra till detaljerad visning i rutan som ligger precis till vänster om sökrutan.

Tack! Det är fortfarande små "avsnitt" med olika artister men det är ju användningsbart iallafall :p

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
404
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 405
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 166
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 564
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka