nya lådor till MALM byrå?

wtf

Trådstartare
ehm, jag och sambon har flyttat i helgen. Dessvärre råkade våran malm byrå illa ut, och två lådor blev mer eller mindre sopor.
finns det nya att få tag i?

Sv: nya lådor till MALM byrå?

har du nära till ett varuhus så åkt dit och gå till byten och återköp.. kan hända att du kan köpa extra delar där !

Har du nära till IKEA, Älmhult så var jag där igår och packade upp en uppsättning Malm-byrå, vit, för att få nya fronter till mina små-lådor överst. Så den förpackningen finns säkert att tillgå. Killen sa att det var andra för dagen, så där finns kanske två :D

Som sagt, kolla med byten och återköp!

Med lite tur kan man hitta lite oika saker på fynd avdelningen:love:
Annars kanske en ide kan vara att köpa en begagnad byrå som man hittar en billig och komplettera med.
Lite tankar mest om andra goda råd inte går att genomföra för dig.
Lycka till

tänk, vi hade turen att få köpa två kompletta lådor på byten och återköps avdelningen för ynka 100 kronor!!!
I LOVE IKEA :love:

tack som fan för tipsen :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 615
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 679
Senast: hollypolly
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 811
Senast: ildiko
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
659
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur