Nya h**ks katalogen...

Tuvalisan

Trådstartare
Har hittat lite saker jag absolut inte kan leva utan :D . Vad vet ni om h**ks täcken, hittat ett rött täcke i katalogen som skulle passa min mörka pålle så bra. Sen vad har ni för erfarenheter av deras ridbyxor? har ni hittat ngt som ni vill ha?

Sv: Nya h**ks katalogen...

Mörka hästar brukar passa rba i rött :smirk:
Har köpt 4 ridbyxor från Hööks, jätte bra enligt mig...
Några jag har haft i 4 år och dom ser fortfarande nya ut :)
Har inte direkt kollat så jätte mycke efter något då min häst nyligen dog :cry:

Sv: Nya h**ks katalogen...

Har hittat röda 4 pack fleecebandage. :love: Min pålla skulle bli så snygg i dom. :love:
Och ett Horsepower Turnout Winter, brunt sååå snyggt :love:
Showmaster bandageunderlägg, har inga underlägg, och inga lindor heller för den delen :angel: så det är väl dags att införskaffa det.
Blå repgrimma med fastknutet grimskaft.

Det är det jag fassnat mest för.

Liknande trådar

Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 504
Senast: Idaw83
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
693
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka