Nya dressyrprogram

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Birke
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 063
B

Birke

Vet någon vart man får tag på de nya internationella programmen man använder på prov i år? Såg att det var 2005 som används vid SM på Strömsholm. Hur räknar man ut dressyrstraffen i år? Kan inte hitta något i nya TR. :confused:

Sv: Nya dressyrprogram

Kontakta förbundets fälttävlanskommitté för att få programmen, eller kanske Strömsholm har hunnit få dem.

Resten vet jag inget om

Hoppas nu jag svarar rätt :crazy: Men jag tror du tar procenten -100 och gångar med 1.5.
Snälla "någon" rätta mig om jag har fel :bow:

jorå så e de. å två decimaler på procenten

Jag mailade till Sara på RF och fick svaret att de finns på FEI:s hemsida. Sökte och hittade faktiskt, fast jag tycker sidan är lite svårsurfad...

Det är 2 olika program för varje klass och i proppen så står det om det är tex om det är program A eller B som skall användas.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Att jag suger på att komma igång med matlagning är känt sedan länge, men det hindrar mig ändå inte från att vilja utforska nya recept... 2
Svar
22
· Visningar
2 332
Senast: Exile
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 782
Senast: Sirap
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 268
Senast: __sofia__
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 134
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus