Nya debutant programmet?

norpan85

Trådstartare
Försöker hitta de nya DEbutant programmet 2007. Men hittar inget, förutom den där sidan där det är uppritat.;) Nån som vet vart jag kan hitta det!!? :confused:
Tack :bow:

Sv: Nya debutant programmet?

Haha åh tack!! Jag sökte på förbundets sida men hitta inte de...e la jag som e trög hehe men tack!:bow:

Ingen fara, jag hade nog inte hittat tillbaka till den igen! :d
Som tur var så hade jag sparat sidan i favoriter.

Hur många man än skriver ut så hittar man aldig dem när man behöver ha de.... :devil:

Hmm. Det står 2006 på det, men det är alltså samma som 2007 (A)?
(Vad står A för? )

Ja det är samma, det står 2006 för är skrivna + de gick ut på prov då några tävlingar!
(A) et har jag missat... Ska kolla.... :confused:
Återkommer :d

Hmm. Det står 2006 på det, men det är alltså samma som 2007 (A)?
(Vad står A för? )

Det är tänkt att det ska finnas ett B sen också. Så att man ska kunna välja mellan a och b när man arr tävling.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: Myzan87
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
735
Senast: Magnum
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2