- Svar: 7
- Visningar: 859
Det kommer att flytta in två bisamhällen här till våren. De är bokade. Nu behöver jag bara köpa en ny overall. Resten har jag ju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan fråga någon som har mark om du får ställa bikupor där. Men sen behövs det lite yta till honungshanteringen också. Det har jag själv brist på men tänkte köra med nödlösningen att slunga på övervåningen.Åh vad spännande! Min dröm i framtiden är att ha bin. Tyvärr bor jag i lägenhet så det blir lite svårt ^^
Jo, det är tomatplantor jag drivit upp. 6 stycken. Det blir små låga plantor av dem.Alltså Wille.
Det må så vara att du har svårt att komma igång med saker. Men faan vad du är driftig ändå!!
Jag såg i trädgårdstråden att du redan har planterat om tomater (var det va?), du tar tag i att skaffa bin och du funderar och planerar vad du skulle vilja göra med ditt boende.
Jag erkänner villigt att du i många fall är betydligt bättre än jag är på att få saker gjorda!
Jag har planerat för att dra igång mina grönsakssådder den senaste månaden, har hittills bara kommit till att plocka fram de små krukorna och fundera över vad jag ska så...
Och vet du! Det säger mig att du, trots att livet fäller krokben på dig hela tiden, ser framåt och gör vad du kan för att ha ett så gott liv som möjligt. Du borde vara snällare mot dig själv! Se allt du faktiskt gör och får gjort, stirra dig inte blind på det som inte blev gjort (idag...)!Och att jag skaffar bin är väl lite med tanken att "life must go on". Jag måste göra sånt jag vill.