Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag reagerade också på dina vackra ögon.
Mvh
Gift med en man
Kan väl bara hålla med om att du har en fantastisk ögonfärg,Visa bifogad fil 33123
Var iväg på en trevlig fika hos särbons gamla barndomsvän som jag aldrig tidigare träffat. Blev klänning dagen till ära, tyvärr så mulnade det igen och blev både halv storm och regn innan vi hade fikat klart så jag frös halvt ihjäl!
Så häftigt!Visa bifogad fil 33129
Färgade om håret igår
Hur högt är det? Tycker det ser ganska högt ut för att klättra utan säkring men det kanske är kameravinkeln som luras.Senaste bilden på mig är en film Filmade flera gånger idag när jag klättrade samma grej, och konstaterade att jag gjorde olika varje gång. Väldigt intressant. Det här var när jag tog bäst väg upp. Inte så svår tekniskt, men väldigt(!) tung när väggen lutar mot en...
Kameran står på mattan lutad mot ryggsäcken :P Det är 4m högt, vanliga boulderväggar. Min vänstra fot är ca 5-10cm ovanför mattan när jag startar. Jag själv är 170cm lång.Hur högt är det? Tycker det ser ganska högt ut för att klättra utan säkring men det kanske är kameravinkeln som luras.
Snygt!Utstyrseln som får kollegor att reagera och fråga om jag ska på fest
Visa bifogad fil 33394