Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men wow, vilka vackra ögon/ögonfärg!
Gör det! Jag är både straight kvinna och har sambo. Så du behöver inte bli rädd!Men tack! Jag vet inte vad jag har för konstig färg på dom, ibland är dom gröna, ibland gulgröna och ibland mer åt det bruna. Upplever att dom blir ljusare ju tröttare jag är, men jag vet inte ens om det är möjligt att ögon kan skifta så i färg?
Har fått ett x antal raggningsförsök om mina ögon genom åren, men nu kändes det ju faktist myyyycket bättre än när okända män kommer fram och ska berätta vilka fantastiska ögon jag har, att dom kan drunkna i dom, och att jag kan förföra dom med bara ögonen...?! Nu tänker jag faktist ta åt mig!
Jag reagerade också på dina vackra ögon.Men tack! Jag vet inte vad jag har för konstig färg på dom, ibland är dom gröna, ibland gulgröna och ibland mer åt det bruna. Upplever att dom blir ljusare ju tröttare jag är, men jag vet inte ens om det är möjligt att ögon kan skifta så i färg?
Har fått ett x antal raggningsförsök om mina ögon genom åren, men nu kändes det ju faktist myyyycket bättre än när okända män kommer fram och ska berätta vilka fantastiska ögon jag har, att dom kan drunkna i dom, och att jag kan förföra dom med bara ögonen...?! Nu tänker jag faktist ta åt mig!
Visa bifogad fil 33129
Färgade om håret igår
Suuuperfin klänning!Hem från tävlingarna och direkt duscha och byta om för bygdens årliga grillfest som barnen så gärna vill åka på Visa bifogad fil 33135
Suuuperfin klänning!
Snyggo!Testade outfits!
Visa bifogad fil 33052
Det blev himla snyggt!Efterbild:
Visa bifogad fil 33147
Det blev himla snyggt!
Snyggo!
OJ vilken skillnad!Efterbild:
Visa bifogad fil 33147