Grattis i efterskott! Ser jätteskönt ut, känner att det finns vissa personliga nackdelar med att flygstrejka för tillfället.
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis i efterskott! Ser jätteskönt ut, känner att det finns vissa personliga nackdelar med att flygstrejka för tillfället.
Tack!Vilka ögon!
Eller gör som en kompis till mig berättade, kommer gymklädd i dyraste kläder som går att hitta och som är mest "inne" och utanpå en vinteroverall, drar av sig overallen, plåtar sig med div. maskiner i div. poser och drar sen på sig vinteroverallen igen och går.Haha och sprejar på lite vatten så man är svettig på ”rätt” ställen?
Ingen risk att du kommer bort i nån folksamling iallafall.Det skulle bli pastellrosa men jag lyckades inte få blekningen tillräckligt ljus så pastellrosa toning blev alldeles flammigt och orange på vissa ställen. Efter tre försök så gav jag upp och hivade i chockrosa så nu lovar jag att jag syns i mängden Jag klippte också av 15 cm på längden
Visa bifogad fil 24422
Haha, nej. Särskilt med tanke på att jag är ganska lång och gärna har höööga klackar ocksåIngen risk att du kommer bort i nån folksamling iallafall.
Ovanlig färg, men snyggt!
Superläckert!Idag fick ögonbrynen en omgång!
Visa bifogad fil 24504
TackSuperläckert!
Shit, vilken skillnad! Hur länge håller det i sig?Före och efter!
Visa bifogad fil 24719
Shit, vilken skillnad! Hur länge håller det i sig?