Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, kommer ihåg att jag brukade ha samma "problem" på den tiden då jag sminkade mig lite mer ofta än jag gör nuförtiden och det kändes jättehemskt (på sann i-landsnivå) att tvätta bort allt smink just när det såg så jäkla bra utNär hårdagen känns sådär jäkla bra för en gångs skull - och en ska gå och lägga sig. Ovärt.
Haha, kommer ihåg att jag brukade ha samma "problem" på den tiden då jag sminkade mig lite mer ofta än jag gör nuförtiden och det kändes jättehemskt (på sann i-landsnivå) att tvätta bort allt smink just när det såg så jäkla bra ut
Men ellerhur! Lite så var det också igår
Det är väl då man inte går och lägger sig?
Haha, kändes rimligt att sova efter att ha kommit hem från julmingel och när maken skulle lägga sig. Men kanske borde dragit ut på stan istället...
Men lätt! En får ta tillfället i akt liksom
Åh, blir lite avundsjuk!Jag var på Wonk och såg Detox från Rupauls dragrace i lördags. Mitt hår älskade tydligen UVljus
Ser förhållandevis nykter ut på bilden, men det var iofs innan den sista tequilan
Visa bifogad fil 22480
På vilken del?Åh, blir lite avundsjuk!
Syftade främst på att ha sett Detox men ditt hår såg hemskt fint ut också!På vilken del?