Så snygg!!
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så snygg!!
Gud vad fina ni är @pepp och @Tonto! En vacker dag ska jag våga/orka mixtra lite med Halloween-smink också...
Såhär såg jag ut igår:
Mitt livs första hemgjorda kostym (med lite hjälp från sambon), jag är faktiskt ganska stolt eftersom jag alltid varit fullständigt värdelös på all slags kreativt skapande!
Gud vad fina ni är @pepp och @Tonto! En vacker dag ska jag våga/orka mixtra lite med Halloween-smink också...
Såhär såg jag ut igår:
Mitt livs första hemgjorda kostym (med lite hjälp från sambon), jag är faktiskt ganska stolt eftersom jag alltid varit fullständigt värdelös på all slags kreativt skapande!
Jag har blivit en selfiemänniska nu när jag är singel. Jätteoklart varför, antar att jag har alldeles för mycket tid över och vill dessutom höja självkänslan lite.
Såhär såg jag ut igår:
Så drömmigt snygg!
Så fin på bild 2!När man själv tar bilden vs när någon annan tar bilden
och när man bara vill ha uppmärksamhet från sin sambo