Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
BDEC2208-4936-4A6D-9111-3E54CBC30C08.webp

På barnkalas i grannlandet. Vi gör vårt bästa för att passa in.

Gud vad fina ni är @pepp och @Tonto! En vacker dag ska jag våga/orka mixtra lite med Halloween-smink också...

Såhär såg jag ut igår:

2_5bd5a7ddddf2b37307dfc837.jpg

1_5bd5a7d92a6b2268c66cdbd5.jpg

Mitt livs första hemgjorda kostym (med lite hjälp från sambon), jag är faktiskt ganska stolt eftersom jag alltid varit fullständigt värdelös på all slags kreativt skapande! :D

Gud vad fina ni är @pepp och @Tonto! En vacker dag ska jag våga/orka mixtra lite med Halloween-smink också...

Såhär såg jag ut igår:

Mitt livs första hemgjorda kostym (med lite hjälp från sambon), jag är faktiskt ganska stolt eftersom jag alltid varit fullständigt värdelös på all slags kreativt skapande! :D

Den blev ju jättebra 😀

Såhär såg jag ut igår:

Tack! Jag har dock gärna halloween-makeup till "vardags" också. :laugh:

Vi är bjudna på Halloween-kalas med barn på lördag. De har aldrig sett mig i rockabilly-outfit, så tänkte att jag kör på det. Tänkte att jag målar spindelnät och en spindel i ansiktet, och sen får det vara bra så. Utklädnad är inte min grej. Skjortan hittade jag förövrigt i garderoben hos min 14 åriga son. Visste att det skulle löna sig att skaffa barn tidigt :rofl::angel::D

1541010763353.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med...
2
Svar
27
· Visningar
337
Senast: MML
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.