Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Fina de är. Har inte det funnits bilder på dem här när de var yngre också? Är de korsningar? Nått mer frieser, arab eller PRE? hm.. *letar i minnet*. Eller blandar jag ihop dem med andra?

Majorn Din häst ser riktigt snygg ut, önskar också helkroppsbild. Har du inte kvar travarfuxen? (eller blandar jag ihop dig med nån annan också? :p)

jag såg inte skillnad på dem den första veckan. :D

jaa, de är ju lite skitiga nu... :p

Hur ser du skillnad nu :D?

minst sagt, de ramlar omkull varje gång de går ut, taskig balans må jag säga :P

edit: pannluggen är märkare på ena, och den ena har mer rundare linjer på kroppen och den andra lite rakare?

Majorn Din häst ser riktigt snygg ut, önskar också helkroppsbild. Har du inte kvar travarfuxen? (eller blandar jag ihop dig med nån annan också? :p)

Tack! Säger detsamma som till fridaxi, jag ska se vad jag hittar. Annars få jag ta en bild i dagarna!
Jodå, jag har en travarfux också som jag tävlar i distansritt.
Han får väl vara med på ett hörn han också så att det blir rättvist ;)

Nämen åh :D de ovanluga färgerna är vackrast ;). Intressant hur generna kan bli så pass komplexa att denna täckning blir. Knabstruper väl? ser ut som en helt olej rund form i höstas iallafall ;)

Ja jag är väldigt förtjust i prickar :D han har ändrat färg endel sedan jag köpte honom och jag tycker själv att han blir snyggare och snyggare! Sen så kan det kanske bero på att han börjar se mer vuxen ut. Snart 4 år och allt.
Yes, det är en knabstrupper. Jovars, i höstas var han i lite bättre hull :)

när man känner dem är det inte så svårt :D
chantilly är mer frieser, cashmere är mer arab
cashmere är rundare i formen för att hon ser ut som en liten köttbulle just nu :p
chantilly är numera vältränad. :)

Majorn:
Haha ja småttingar ser lite roliga ut när de inte längre är föl men långt ifrån vuxna ;). Men den åldern är de också väldigt roligt att ha dem då man ser så mycket förändringar på dom! Bättre lite för rund än för smal nu när de satt päls o allt, man får tänka så :D

Tuija:
Visst är du medryttare på dem? Tror jag sett dig i en annan tråd (? skimmeltråden kanske?) med jämförelsebilder när du började och mer nyligen. Om jag inte blandat ihoop dig och hästen med någon annan så: ja vältränad har den blivit och väligt snygg :D!

Jag håller med till 100%! Hellre lite för fet än för smal. Fuxen är en smalis och det är ett evigt jödande. Mycket hellre lättfödd än svårfödd :)

Eldman :)

1620638_10152214152428851_1688393977_n.jpg

:D

1970536_10152214152388851_1098258670_n.jpg

Så snygg!

Jag och hästen igår

c00da3eea3b711e38f2712c106be2b5a_8.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 018
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 692
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 475
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30