Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha och min stannade för att titta på alla hästar när vi kom in på banan. Sedan när vi kom fram till en bom var hon inte alls uppmärksam på det så de blev en tvärnit, och sedan på en till bom. Haha. Vi hoppar 80banor nu, 2,5 år senare. Jag är hopprädd så det tar tiiiid.
Hahaha! Tack! Ja, han har fått muskler på rumpan som han aldrig någonsin haft förut! Och nu har vi ju lagt dressyrtävlandet på is, så förhoppningsvis ska vi kunna starta lite mer hoppning. Men så länge jag inte får kläm på galoppen så håller vi oss runt 1 m Har tre tävlingar till innan sommaren som jag hoppas kunna åka på! Och då ska jag byta till nya stiglädrena också
Hästhantering
Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Hästhantering
Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text"
Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.