Nya bilder på hopphästarna 2011!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

*knapp*

Var och kollade när ett av mina ston tävlade idag, höjden har hon i alla fall!

img_6838_143409660.jpg

img_6843_143410009.jpg

img_6844_143410365.jpg

Säg inte det så hon hör, då tar hon väl hinderstöden näsrta gång! ;)

Jättefin häst! Ser trevligt ut.

oxo: Vad kul! Alltid bättre att ta de lite lugnare än att gå för fort fram. ;) Började oxå på markbom med min snutt, men vi blev inte ens felfria, haha.

Ruise: Otroligt snygg häst! Ögongodis :love:

Kul att ni också gillar honom! :laugh:

Mätte honom igår, var "bara" 172, hade räknat med mer :grin:

Har en ganska ful hoppbild men det är ändå det, andra kommer säkert på onsdag!

32314871.jpg
[/url][/IMG]

Haha inte vi heller han trampade på en bom :p Men idag har vi avancerat och hoppat 70 cm på hemmaplan:)

Haha och min stannade för att titta på alla hästar när vi kom in på banan. Sedan när vi kom fram till en bom var hon inte alls uppmärksam på det så de blev en tvärnit, och sedan på en till bom. Haha. :p Vi hoppar 80banor nu, 2,5 år senare. Jag är hopprädd så det tar tiiiid. ;)

*kl*

Jag måste bara visa dom här härliga bilderna på min nästan 20-åriga pålla och hennes lillmatte, tagna för ca en månad sedan.

img_6901_139735469.jpg

img_6902_139735519.jpg

img_6904_139735596.jpg

img_6908_139735776.jpg

Det blev sommar snabbt :)

:D haha då så då va ju det löst. var håller du hus nu då? ängelholm nu? fin din pålle va :d

hehe jag bor i ängelholm men jobbar fortfarande i Båstad och hästarna bor mellan så hänger i krokarna ganska mycket fortfarande.

Tackar :D:D

Hahaha! Tack! Ja, han har fått muskler på rumpan som han aldrig någonsin haft förut! :banana: Och nu har vi ju lagt dressyrtävlandet på is, så förhoppningsvis ska vi kunna starta lite mer hoppning. Men så länge jag inte får kläm på galoppen så håller vi oss runt 1 m :) Har tre tävlingar till innan sommaren som jag hoppas kunna åka på! Och då ska jag byta till nya stiglädrena också ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 124
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 418
Senast: WSLPZF
·
Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
6 170
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 175
Senast: Mickizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar