Nya bilder på hopphästarna 2011!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

*KL*

Här kommer en bildbomd på min ponnybus när syrran tävlade honom i helgen,
titta och njut! :d

32298950.jpg

32298953.jpg

32298956.jpg

32298958.jpg

32298961.jpg

32298963.jpg

32298965.jpg

+ Mitrolle

Tusen tack hörreni, vad roligt att höra! Vi har varit ifrån varandra i över ett år men nu är vi på G igen :D

KL
Jag var iväg på en klubbtävling med min lille häst. Klassen var bom på marken eftersom han aldrig har varit hemifrån och bara hoppad enstaka hinder ett fåtal gånger. Men han var duktig tycker jag:) Tanken med honom är lite hobbyhoppning när matte har tuffat till sig lite vad det gäller dom där färgglada pinnarna;)

Lite spänd på framridningen
32287502.jpg

Första gången riden i ridhus:)
32287518.jpg

32287522.jpg

Då har jag äntligen fått tagit en bild på hästen. Tyvärr är gan dock ganska svettig efter vårat pass idag :)

32304225.jpg
[/url][/IMG]

Nu har min nya pollehäst kommit hem!

Det är en valack efter Carthago. Tävlat upp till 160.
Börjar dock bli lite gammal (15) men finns ännu tid att lära sig lite på! :laugh:

32304565.jpg

32304560.jpg

ne, det är väl kanske bara jag som är nojig! :)
provhoppade lite hemma igår, tror vi kommer ha riktigt kul ihop!

vi ska iväg på vår första träning på onsdag för norges landslagstränare? TT, man får väl inte skriva namn.. någon som tränat för honom?

Superfin häst! Jag känner igen det där med åldersnåjjan, jag tycker det är hemskt att min lilla polle snart fyller 7 haha! :P Men tänk såhär, om Anka kunde vinna världscupen vid 21 års ålder, då borde du ju lätt kunna hålla igång din häst på din nivå i rätt många år till! :D

Här är en bild på min buse från hoppträningen i tisdags.

acke-6_143371985.jpg

kl.

Här kommer lite bilder på unghästen som har tävlat idag. Låter bilderna tala för sej själva :) :love:

32308217.jpg

:love:

32308214.jpg

32308240.jpg

32308242.jpg

Snygg häst! Och säger som övriga, 15 är ingen ålder! =)
Hoppas på lite hoppbilder snart! :D

Ser trevlig ut. Har du importerat den själv? Förstår att den inte är svenskfödd även om den kanske har varit svenskägd även innan dig.
Säger som övriga 15 är ingen ålder, men klart 10 år lång tävlingskarriär lär ni ju inte få men det är inte säkert att man får det med någon häst oavsett ålder:)

Snygg häst! Och säger som övriga, 15 är ingen ålder! =)
Hoppas på lite hoppbilder snart! :D

Tack så mycket! :laugh: Hopp bilder kommer säkert på onsdag!

Ser trevlig ut. Har du importerat den själv? Förstår att den inte är svenskfödd även om den kanske har varit svenskägd även innan dig.
Säger som övriga 15 är ingen ålder, men klart 10 år lång tävlingskarriär lär ni ju inte få men det är inte säkert att man får det med någon häst oavsett ålder:)

Ne den har varit i sverige ett tag, köpte den av en ganska känd svensk ryttare.
Nu är jag nog inte så nojig längre när ni säger så allihop! Hoppas på 5 år tillsammans på tävlingsbanan iaf!
Ska ut och mäta honom sen, stod 167 i annonsen men det stämde inte alls så nu är jag nyfiken! :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 890
Senast: lizzie
·
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 422
Senast: WSLPZF
·
Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
6 220
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 234
Senast: Mickizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka