Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, han har ju redan växt ur den tilltänkta inridningssadeln så han får ha sin mammas sadlar, och då rider jag hellre in i denna än dressyrsadeln
Annars är väl märke och utseende det viktigaste när man rider in, eller?
+ fjanten
Dessutom är han totalt oförmögen till annat än att uppföra sig () och verkar hittills inte kommit på hur man bockar (DEN kommentaren kommer jag få ångra) så det känns inte som att jag utsätter sadeln för någon större risk
Idag fick hästen löshoppas lite... blev en del bilder... här får ni ett urval..
Han tyckte de va riktigt roligt att löshoppa, trots att han hoppar väldigt väl och vänder igenom ordentligt och använder frambenen vid uppsutten hoppning så lyckas han inte riktigt lika bra utan ryttare =P
Hästhantering
Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Hästhantering
Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text"
Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
Hundavel & Ras Haha ja jag föreställde mig någon slags genetisk mutation som att en del andra raser föds med stubbsvans och börja leta i mitt minne om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.