Nya Ametist-tråden borta- varför??

Status
Stängd för vidare inlägg.

LIA

Trådstartare
Som rubriken säger, varför togs den nya Ametist-tråden bort?

Var det någon som hann smitta den med oönskad text, eller har jag råkat bryta mot ett tabu?

LIA

Sv: Nya Ametist-tråden borta- varför??

Det har väl aldrig varit tillåtet att hänga ut folk och företag på forumet och eftersom första tråden gjorde just det, så är det ganska självklart dett det inte är ok att starta fler trådar om samma ämne..

Men det finns ju redan en ny råd som G himself startat så ämmnet kan ju inte vara anledningen.

I så fall beror det väl på att det redan finns en tråd och jag tvivlar på att "G himself" hoppar på någon, på det vis som gjordes i första tråden..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 074
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 451
Senast: Grazing
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama