Ny viktutmaning

Sv: Ny viktutmaning

Bra jobbat:) Jag kör ju ingen stenhård diet,men jag har ingen sk bestämd ätardag.Vet av erfarenhet sen jag var yngre och verkligen gick på diet att jag överäter så då,så det blev alltid plus minus noll i slutändan. Men alla gör det som passar dom bäst. Själv har jag mest problem med godisätande. Äter i vanliga fall godis i stort sett varje dag:o Lycka till nästa vecka nu :)

Godis är min stora last fa choklad.Kränger lätt en 200g i vanliga fall=>1000kcal:devil:
Konstigt att jag är tjock..........

Tradera var en bra ide´,då slipper du ju slänga dom. Lycka till på tävlingen imorgon :)

Ska bara få ändan ur och plåta dem!
Tävlingen gick bra!
En 3:e placering(låg 2:a tills siste man ridit) och en kanonritt med gamlingen i andra klassen med mellantrav hon aldrig visat tidigare! Ingen placering dock,men supernöjd:)

Fick kommentarer om att jag inte kunde tävla i den kavajen mer.Den var stooor!I höstas gick den knappt om,så nu får jag leta rätt på min gamla som inte gick på innan:o

Så 4 dressyrklasser och sedan simmat 2000m är ju rätt ok.
Invägning imorgon.Ätit lite extra god mat ikväll,men nu är det hårdkörning som gäller tom fredag.Når väl inte målet på 70kg tills dess,men det var väl väntat.9kg på 5 veckor är lite väl mkt:confused:
Har tom provat Nutrilett shake idag,men nej tack,Det fixar inte jag....

Bjuden på bröllop på lördag och då tänker jag synda!!!!
Sedan kör jag i vart fall till Falsterbo.Ridbyxorna hägrar!

Så dumt att jag inte använt måttbandet nu när vågen har strulat så mkt. Nu känns det som att jag famlar i mörkret när jag varken har våg eller har mätt mig. Får börja idag. Det är ju jätteviktigt för motivationen att SE resultat.
Ska flytta denna vecka och då krävs det mycket av mig. Nästa vecka däremot ska jag minsann fortsätta viktminskningen. Så då jäklar ska jag rapportera resultat hehe

Heja tjejer.

/Gg

Så dumt att jag inte använt måttbandet nu när vågen har strulat så mkt. Nu känns det som att jag famlar i mörkret när jag varken har våg eller har mätt mig. Får börja idag. Det är ju jätteviktigt för motivationen att SE resultat.
Ska flytta denna vecka och då krävs det mycket av mig. Nästa vecka däremot ska jag minsann fortsätta viktminskningen. Så då jäklar ska jag rapportera resultat hehe

Heja tjejer.

/Gg

Vågar är dumma ibland:devil:
Men,det är ju inte för sent med måttbandet heller,även om utgångsvärde är bra,så man ser skillnaden!
Lycka till med flytt och allt!

Jag smakade på dotterns Nutrilett shake. Fy fasen vad äckligt. Jag brukar köpa proteinbars istället. Då får man tugga :) Dom äter jag i vanliga fall också,har nästan alltid sådana liggandes i stallet. Innan hade jag digestivekex också,men råkade läsa hur många kcal det var i ett så dom har jag slutat med :)

Då är det inte bara jag som kan vräka i mig en sådan på några minuter :)
Men det får vara slut med det nu :)

Nej,det är inga problem alls:o
Men,nästan hela dagsbehovet av kalorier det svider:devil:
Kommer att njuta av en bit då och då,men får ransonera ordentligt!
Jag har satt upp min "fläskbilder" på strategeiska ställen.Det hindrar mig oftast!
Nu har ju inte du så mkt barlast,men lika bra att ta tag i det i tid!

Jag smakade på dotterns Nutrilett shake. Fy fasen vad äckligt. Jag brukar köpa proteinbars istället. Då får man tugga :) Dom äter jag i vanliga fall också,har nästan alltid sådana liggandes i stallet. Innan hade jag digestivekex också,men råkade läsa hur många kcal det var i ett så dom har jag slutat med :)

Jag köpte en och provade på väg hem efter simning också,Tropic.
Fy vad äcklig den var.
Mätt vet jag inte heller om jag blev,så det är inget för mig i vart fall:(

Heja tjejer.

/Gg

Tur att du är van med att flytta.:bump::bump::bump::bump:

Hej alla duktiga viktminskare:bump::banana:. Nu jäklar ska det bli lite ordning med viktminskningen igen. Hemma igen efter en härlig vecka på Kreta med sol ,bad och mycket god mat (och dryck) och därmed + på vågen . Har inte vägt mig men tippar på +1kg ungefär. Nu har jag inte något att skylla på så nu ska målet nås. Hinner nog tyvärr inte till viktväktarmötet i morgon pga arbete så det blir ingen vägning förrän nästa tisdag . Har köpt ett par nya ridbyxor som är aningens små så målet är att de ska sitta lite lösare:D

Här går det nedåt!!!!!!!!!!
Har 2 vågar som det skiljer ca 2kg på ,så jag redovisar bägge,då ju den gamla hängt med hela viktminskning;)
Startvikt 14/10-09 88kg(gamla vågen,så nya tippar jag runt 90:mad:
Midja 103cm,bredaste stället på magen 120cm:o

Februari: 74-75kg ,midja 86cm,bredast 108cm
Omstart Gamla vågen 79,2kg,nya vågen 80,7kg,midja 92cm,bredast 112cm
IDAG: Gamla vågen 73,6kg,nya vågen 75,6kg,midja 87cm,bredast 110cm

Skiljer lite väl mkt mellan 2 digitalvågar tycker jag,men det går nedåt i vart fall!
Gamla -5,6kg(-2kg denna vecka),nya -5,1kg(-3 denna veckan)
Att vikten skiljer förstår jag,men ej skillnaden i förändring:confused:

Hej alla duktiga viktminskare:bump::banana:. Nu jäklar ska det bli lite ordning med viktminskningen igen. Hemma igen efter en härlig vecka på Kreta med sol ,bad och mycket god mat (och dryck) och därmed + på vågen . Har inte vägt mig men tippar på +1kg ungefär. Nu har jag inte något att skylla på så nu ska målet nås. Hinner nog tyvärr inte till viktväktarmötet i morgon pga arbete så det blir ingen vägning förrän nästa tisdag . Har köpt ett par nya ridbyxor som är aningens små så målet är att de ska sitta lite lösare:D

Härligt med semester!
Det kan vara värt 1kilo!;)
Men,på att igen nu bara.Det tycker jag är det svåra!

Japp, det är några kilon som ska bort. Har till och med bestämt mig för att gå ner drygt 15 kg istället för de 10 jag gick upp lite hastigt och lustigt. Jag joinade precis Sputniks tråd oxå, blev så taggad av er andra!

KL

Jag har gått ner 3 kg sen i lördags morse.

Jag är magsjuk :angel:

För övrigt går jag nog ner lite långsammare :p
Har även införskaffat ett Wii Fit Plus och har träningsvärk varje dag och blir helt utpumpad. Toppen!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka