Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!
*KL*
Fick en idé igår om att prova att tävla dressyr!
En lokal förening skulle ordna en tävling där alla är välkomna och det kostar typ inget och programmet ska vara skitlätt om jag ska tro på min dressyrnördskompis
Hade vart kul att prova iaf!
Klart ni ska testa,
tävla mot dig själv är du nöjd när du har ridit klart programmet rider du därifrån som en vinnare.
Även om du kommer sist i tävlingen.
Så tävlar jag, alltid mot mig själv, har jag slagit mitt PB så är jag en vinnare enligt mig.
Att jag hamnar sista eller i mitten av tävlingen är inget jag reflekterar över oftast kollar jag inte ens vart jag hamnar.
Eftersom jag vet att jag ej placerade mig i alla fall.
En gång när vi tävlade istölt fick vi 5,5 på nästan alla moment och jag hade slagit mitt PB med råge och allt var helt underbart.
Jag var dagens vinnare enligt mig själv var såå glad över min häst.. sen att jag kom sist i tävlingen gjorde inget.
Jag var förmodligen gladare än vinnaren när vi åkte ifrån tävlingen
Jag tävlar inte mot andra som sagt, jag tävlar enbart mot mig själv, om jag känner att tävlingen gick skitdåligt och jag är inte alls nöjd och så vinner jag...
Kommer inte bli glad i alla fall eftersom jag själv känner att de vi gjort inte är det bästa vi har gjort och att vi kan bättre.
Skulle nog till och med stryka mig från tävlingen då vill inte vinna när det gått pissdåligt!