Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!
Japp men inte bara för att titta.
Nån mer som skall till SM o titta?
Japp men inte bara för att titta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån mer som skall till SM o titta?
Ja alltså jag menade ju förstås inte att man hoppas att ens häst ska bli sämre jag tänkte mer på den tid det tar att faktiskt uppnå ett resultat kontra vad hästägarna förväntar sig. Hur länge var det tänkt att din häst skulle vara där från början?
Ni som skickar iväg för träning - vad är syftet att uppnå, och hur lång tid förväntar ni er ska gå åt för att uppnå målet?
KL
Idag försökte jag få hem min ena ridhäst igen. Hon har varit utlånad till en granne som sällskap då hennes häst olyckligt blev ensam i vintras. Jag slutade ju rida efter jul pga graviditet, så det gick ju bra medan hon funderade på en lösning.
Nu vill jag börja rida igen, men hon har inget annat sällskap till sin häst. Jag vet att det utifrån ser ut som om jag har hästar över, fast flocken är på ett minimum. Hur som försökte vi flytta hit hennes häst, ett fjordsto, det höll i en halv dag innan min valack bestämde sig för att hon skulle bort.
Han är 25 bast, rätt skruttig och har inte ridits på flera år, han är dock beredd att ta livet av sig själv för att jaga bort inkräktaren. Det talas ibland om islänningar som är rasister och han är en av dem. Jag kan ju tycka att en fjording är typ en islänning, men icke!
Jag har jättedåligt samvete för att grannens häst blev biten, jag hade varnat, men de ville ändå prova. Jag har dåligt samvete för att jag vill ha hem min häst också, nu blir ju hennes ensam igen.
Med granne menar jag 2 km bort och jag vill kunna rida ut tillsammans med min medryttare, så jag vill ha min häst hemma! Vilket jag inte borde behöva ha skuldkänslor för...
Vad stor och vacker Rá är!!!!
Hur håller du dem så smala?
Förlåt för att jag hoppar in här, och "attackerar" hur som helst
Ser att du har ett micklemträns, är du nöjd?
Jag är mer än nöjd. Köpte de åt min förra häst som betsig själv i munnen, med micklem tränset blev han fin i munnen inga bitsår.
Nu till Yr är jag också riktigt nöjd, har provat byta till vanliga träns för att jag tycker de är lite finare, men det slutar att jag byter tillbaka till micklem.
Jag bara älskar mitt micklem, är det bästa köp jag gjort förutom hästen då