Ny terrängbana på G!

D

DCD

Hej alla hästtokiga!

Jag och mina kompisar kommer att bygga en terrängbana någonstans i närheten av Ekeby (Utanför Helsingborg) och vi kommer ha träningar, tävlingar m.m. där. Har någon något förslag på vad för hinder man kan bygga och var man kan få tag i material? Berätta gärna det då!!!

Mvh
Madeleine:love:

Sv: Ny terrängbana på G!

Jag hade nog kanske tagit kontakt med en banbyggare så att hindren blir byggda på ett rätt och säkert sätt. Det är möjligt att även banbyggaren kan hjälpa till med att skaffa material genom kontakter osv.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 406
Senast: QueenLilith
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 530
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 977
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka