Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag använder ProMarkers! Dock har jag dåliga papper, det rinner ut och flyter igenom med vanliga papper och effekterna blir inte helt optimala. Det är bäst att använda behandlade papper som är till för tusch
Själv sitter jag och målar grenar på en flera månader gammal oljemålning. Tappade lusten att göra klart den efter att jag upptäckt att alla mina penslar var för tjocka, och när jag väl köpte en smal så hade jag inte lust längre.
Men nu sitter jag hemma och är sjukskriven = har jättetråkigt = måla grenar är helt okej tidsfördriv
Har inte heller plats egentligen, skulle vilja ha ett stativ och måla större verk men det är bara att glömma
Tror att jag känner mig klar med den nu, dessvärre försvann intensiteten i färgerna vid uppladdningen, den är väldigt röd-orange-gul i verkligheten
Jag blir så imponerad av allas verk! Så otroligt fina!
En fråga bara: Hur har ni blivit så bra på att rita hästar? Mycket övning? Använder ni er av den metoden med att man använder lådor och streck för att få till hästens form eller ritar ni på frihand? Hur gör ni?
Jag har ritat sedan innan jag kunde gå Jag brukar göra cirklar för att se proportioner och liknande samt välja eventuella rörelser, sedan gör jag en bas-skiss, för att sedan successivt "leka" fram det färdiga resultatet Ritar man tunna cirklar och skissar innan är det lättare att upptäcka och rätta till ev misstag
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.