Ny stil på sidorna

Jag kommer om några minuter byta layout på sidorna. Skillnaden kommer nog inte bli jättestor, anser jag.
Men jag hoppas att många skall tycka att sidan är lite snyggare och blivit lite snabbare.

I samband med detta kommer jag ändra så att det endast finns en layout/stil att välja, de allra flesta användar redan idag standardstilen. Att enbart ha en stil förenklar för mig när det gäller uppdateringar och förbättringar av sidan. Det bör dessutom bli lättare att hjälpa användare med problem då alla använder samma stil.

Någon ogillade färgen på låset, jag provar nu med att ta bort färgerna från alla de olika ikonerna i trådar, såsom bevakad, nålad m.fl.

Jag har bockat ur för att bli av med klistriga menyer, men har ändå en klistrig remsa i överkanten. Kan man inte ta bort den?

Ååååh, nu ser sidan genast mycket bättre ut, det här ska nog gå att vänja sig vid och kanske se något som behöver förbättras/ändras med tiden. :up:

Grönt och grått + lättläst svart font = gillas!

Tycker sidan är snygg nu, men ovant är det såklart ett tag till... ;)

Ska det se ut såhär @Gunnar :confused:
i5UjMQA.jpg

Efter jag markerat
BTubET3.png
Nej, jag har fixat lite med det nu så man kan läsa prefix-texten. Hoppas jag inte ställt till det på något annat ställe med den ändringen. Tack för att du hittade och rapporterade detta.

Jag har bockat ur för att bli av med klistriga menyer, men har ändå en klistrig remsa i överkanten. Kan man inte ta bort den?
Jag har inte avinstallerat den gamla stilen fullständigt, jag tror den inställningen hänger kvar därifrån.

Jag tycker sidan ser ok ut på datorn, att jag inte tycker "bra" är nog bara ovana. Jag saknar en direktknapp till "bevakat", det är för mig mycket mer värdefullt än "nytt" som jag bara klickar på när de bevakade trådarna är slut :angel:

Jag saknar också direktlänken till bevakat, :( det är den jag använder mest av allt. Jag hade hellre haft bevakat direkt i menyn och nytt i listan längst till vänster. Eller typ ta bort "Annons" från den menyn, jag tänker att antingen är man inne på forumet eller så kollar man annonser, är nog inte så många som använder den direktlänken flera gånger per dag?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 942
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
22 161
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter 1999 lade jag in ett antal små, enkla (till sin utformning i alla fall) hästrelaterade spel på sidan som då hette stallet.com. När jag...
Svar
13
· Visningar
1 789
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Litet hemmakontor - inspo sökes
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur