C

Clintan

Fick hem ett reklamblad ifrån den lokala plantskolan för någon vecka sedan och bara fick ett ha-begär efter denna ros, (kunde inte lägga in bilden, så jag länkar till sidan istället):

Flaming cover

Så idag gjorde jag slag i saken och köpte två st, som ska skugga rötterna till mina clematiser som ska klättra sig upp längs hundgårdsgallret så att det ska bli lite mer skugga i hundgården på förmiddagarna

Sv: Ny ros

Fin ros! Sista jag köpte mig blev en nostalgie. Den ska bli spännande att se kan jag lova!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 420
Senast: Magiana
·
Övr. Hund igår för nio år sedan så smet jag ut i diskrummet på mcdonalds i backaplan och struntade i att chefen gnällde över att man inte fick ha...
Svar
7
· Visningar
1 553
Senast: Calazirya
·
Trädgård & Växter Många frågor från en som är totalt obevandrad inom trädgårdar med tillbehör. Jag har en tomt, som är kanske 3000 kvm, eller något i den... 2
Svar
28
· Visningar
5 318
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Ja, det skulle jag vilja med Elins farmor! Himmel, den ena farmodern är värre än den andra!!!! Jag trodde inte att någon kunde vara... 43 44 45
Svar
892
· Visningar
79 513
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka