Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej du ska inte försöka - du ska! NU!Jag ska försöka.![]()
Det är inte läge för @norrsol att förhandla med mannen om separationen.Är bostaden hans eller varför är det du som ska flytta medan han jobbar?
Inte bara egentligen. Det var ett mordhot. Och det var ett mordhot i just exakt den sorts sammanhang (parrelation, kontroll, könsfördelning osv) som vi VET att mycket misshandel OCH ett antal mord om året faktiskt sker.Tack alla underbara människor.❤
Min hjärna går på högvarv. Jag har svårt att sova, tänker, funderar och planerar min väg.....
Vill inte uppge var i landet jag bor som ni kanske förstår. Skickar pm till någon som finns bredvid mig isf. Hoppas ni förstår.
Blir rörd av er omtanke.
Mordhot, lät hemskt. Men tyvärr egentligen sant!![]()
Inte bara egentligen. Det var ett mordhot. Och det var ett mordhot i just exakt den sorts sammanhang (parrelation, kontroll, könsfördelning osv) som vi VET att mycket misshandel OCH ett antal mord om året faktiskt sker.
Är bostaden hans eller varför är det du som ska flytta medan han jobbar?
Tack alla underbara människor.❤
Min hjärna går på högvarv. Jag har svårt att sova, tänker, funderar och planerar min väg.....
Vill inte uppge var i landet jag bor som ni kanske förstår. Skickar pm till någon som finns bredvid mig isf. Hoppas ni förstår.
Blir rörd av er omtanke.
Mordhot, lät hemskt. Men tyvärr egentligen sant!![]()