Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!Jag får lite rysningar, vad fina alla som vill hjälpa @norrsol är!
Hon skrev i #114 att hon kanske inte skulle vara här så mycket framöver, hon hade en del att ta i.@norrsol inte inloggad på snart ett dygn. Hur går det?
Ett vanligt samtal i går urartade i att han sa:
Jag har lust att slå något hårt i huvudet på dig.
Efter ca 45 när diskussionen pågått ett tag så sa han: Jag tror jag slår ihäl dig.
Idag har jag berättat detta för mitt ex (som jag litar på) o en vän. Om de händer mig något så vet dom hur dom ska tänka.
Tack för alla råd. Jag kanske inte är så aktiv framöver. Har lite att ta tag i.
Ps! Fick påbackning idag att jag hade glasögon isf linser för han tycker jag passar bättre i linser. Ds!
Vi äger den tillsammans. Kan tyckas konstigt att då jag ska flytta. Men 14 000 kr/mån blir för mkt själv.
Dessutom fruktar jag stundvis för mitt liv så alternativet är fly......
Har du en flykt inplanerad? Idag? Imorgon? Som @athena_arabians säger, tveka inte att kontakta oss på buke! Skynda dig, innan du råkar illa ut!Vi äger den tillsammans. Kan tyckas konstigt att då jag ska flytta. Men 14 000 kr/mån blir för mkt själv.
Vi äger den tillsammans. Kan tyckas konstigt att då jag ska flytta. Men 14 000 kr/mån blir för mkt själv.
Det är inte konstigt att det är du som ska flytta, eller fly. I en normal värld hade det varit konstigt, men världen är ju inte normal. Vilket din nuvarande situation visar.Vi äger den tillsammans. Kan tyckas konstigt att då jag ska flytta. Men 14 000 kr/mån blir för mkt själv.
Tack alla ni fina människor.❤
Jag har haft fullt upp, smider i det tysta.
Knepigt att smyga så. Jag raderar historik på mobilen o hoppas han inte hittar spår.
Han har dock inte varit lika aggresiv som förra veckan. Men humöret svänger fort.
Igår fick jag påbackning om maten att det inte var fläsk/bacon eller något kött i ugnspannkakan. Att jag hade för kort tröja osv......ja, ni förstår.
Jag skulle bara vilja gråta, men jag har inte tid. Jag får gråta sedan....