Efter en lång relation på 18 år så tog jag krafttag o bröt upp. En långdragen skillsmässa på 1 år som strax är över.
Jag märker att man delvis skaffat sig vanor & ovanor under årens lopp.
Hur ser ni dock på saken att:
Ens nya partner har åsikter hur ni klär er? Mjukisbyxor o t-shirt är typ ingenting man bör klä sig i?! Utan egentligen alltid klä sig med stil. (Jag som gillar Adidasbyxor o t-shirt hemma på kvällen).
Hur ni för er/rör er/går. Jag har en förmåga att titta ner i backen en del när jag går på stan.
Att alltid vara tillgänglig, le och vara framåt o glad.
Hur mkt åsikter & tyckande om eran personlighet, hur ni klär er. Viker ni er för att partnern gillar annan inredning än ni?
Har ni varit med om att få "påbackning" hur ni är? Hur tog ni det, jag försöker lyssna, ta till mig o vara objektiv.
Men ändå vill man ju känna att man duger. Förstår ni vad jag menar?
Jag hade en gång en fantastisk kk som var rolig och ödmjuk och sexig och allt det där...
Vi var kk i 1.5-2 år tills vi bestämde att "bli tillsammans" och då ändrades allt. Till exakt det du skrivit.
Det höll i 4-5 månader. Sedan bröt vi upp. Det fungerade inte när han ville visa upp en show-off girl, liksom det är inte jag...
Detta är samma kille som vägrade gå till snabbköpet tillsammans med mig om jag hade mjukisbyxor på......