Ny karriär

fliz

Trådstartare
Tänkte bara höra om någon känner igen min "gamle" gubbe. Hans nya "karriär" som fotomodell ( studentfoton ). Lille Local Hero:D
frdigpvghem3.jpg

PICT1540.jpg

PICT1581.jpg

Sv: Ny karriär

Visst känner jag igen Local Hero. Han var en fin löpshäst och han ser inte ut att vantrivas i sin nya karriär.
Dessa galna fullblod ;)

Klart jag känner igen honom! Han stod ju på "semester" i ett stall där jag jobbade för massor med år sen. En väldigt trevlig herre, en sån man minns! :)

Åhh, vad roligt att han har blitt så fin och har de bra nu.
Var rädd om honom han var en riktig stjärna.

Roligt att se att ni har bara gott att säga om min lille hingst. Han har ett bra "pensionär" liv, med god mat, lite motionsridning och några damer som sällskap. Jag är rädd om honom :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
419
Senast: Trott
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Niyama
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar