Ny kamera! Bilder på mina kissar!

loveponies

Trådstartare
Har införskaffat en systemkamera (min och sambon julklapp till oss själva!), och idag kom äntligen objektivet hem också, så nu har jag fotat mina katter!

Här är lite bilder:

Först Chivas:
chivas2.jpg

chivas3.jpg

chivas4.jpg

chivas6.jpg

chivas7.jpg

Och sen Sammi, som inte är lika lättfotad:
sammi2.jpg

sammi6.jpg

sammi7.jpg

sammi5.jpg

sammi8.jpg

Sv: Ny kamera! Bilder på mina kissar!

Vilka mörkblå ögon Sammi har :love: :love: :love:

Annars är jag svagast för blå- och lilamaskade katter :d

Ja, Sammi har verkligen en kanonögonfärg! Synd bara att det är så svårt att få med det ordentligt på bild, hon gillar inte riktigt kameror, så hon tittar nästan alltid "under lugg" så fort man riktar en kamera mot henne... :crazy:

Här är en bild från i somras som visar hennes fina ögon bättre:
samira11.jpg

Själv är jag väldigt förtjust i dom bruna, just för att det blir en sån vacker kontrast mot de blå ögonen. Speciellt bicolor, där man får den vita bläsen i kontrast också, det blir så himla vackert!
Men lila är inte fy skam det heller! :d

Jag måste också skaffa en tomteluva och fota kissarna i! :idea:
Snygga bilder annars, ser tydliga och bra ut med underbara motiv. :love:

Vilka mysproppar! :love: Underbara ögon och underbar päls!
Jag har funderat länge på att köpa en tomteluva som de kan posa i, men Elsa skulle inte nedlåta sig till att ta på sig nåt sånt, och Elvis skulle inte kunna sitta still...

De ser så mysiga ut, jag gillar verkligen raggisar skarpt! (Men min allergi gillar dem inte alls...)

Min kompis har en ung blå colourpoint, hoppas han blir lika maffig som Chivas! Personligen gillar jag bicolor bäst.

Jag har funderat länge på att köpa en tomteluva som de kan posa i, men Elsa skulle inte nedlåta sig till att ta på sig nåt sånt, och Elvis skulle inte kunna sitta still...

Jag lovar, det krävdes en hel del övertalning innan jag fick Sammi att ligga still med luvan på sig. Att ha den på huvudet gick inte an, vi fick kompromissa lite... ;)
Chivas är lite mer medgörlig, men helt nöjd var inte han heller... :p

Har införskaffat en systemkamera (min och sambon julklapp till oss själva!), och idag kom äntligen objektivet hem också, så nu har jag fotat mina katter!

Snygga bilder :-)
Vilken kamera/modell har du använt?

Liknande trådar

Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 152
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 408
Senast: Kaching
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
797
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar