Ny hund, tok-kär!

KopparbergsEmme

Trådstartare
I lördags kväll anlände min nya stjärna! BC

Memoars Quintana [Kin-ta-na]
född 11 november 2007

Då jag känner uppfödaren undrade dom om jag inte ville ha en tik på foder, då de fick fler tikar än väntat! Gissa om jag var lycklig ( :bump: ) när hon i lördags rulltade omkring hemma vid oss.

Hon kan inte så mycket, är inte så mycekt miljötränad men vilken ängel! Hon är tjejen som kan busa fast sätter sig jämnt när man står still ! Väldigt lugn och trygg vovva...och hon har redan lärt sig vad hon heter (de hade hon inte en susning om när hon kom) !

Vi får se hur de utvecklar sig, men Jävlar vilken näsa! ;)

Sv: Ny hund, tok-kär!

På min killes telefon, hon är ju tok svår att ta kort på! Hon är dessutom redan sjukt kär i min kille och tyckte de skulle kramas när han skulle ta kort, men de kommer!

Åh, vad roligt!

Det finns knappast något bättre än en bc-bäbis med alla påhitt som följer med i det paketet! :love:

hihihi än så länge är hon jätte lugn, har för kärlek till vissa grejer hon vill tugga på, annars en liten dröm! MEN de kommer väl ;)

haha, min var också lugn.... första dagen.
Det bästa han visste var att köra bc-race i hela huset för att avsluta med att kasta sig raklång i krukväxterna på golver. många sopskyfflar med jord och trasiga krukor blev det :angel:

hihihi de har iaf inte våran börjat med än! Däremot har hon hittat en kartong hon ÄLSKAR att gnaga på vid jobbet, inte så populärt men hon ser ju så förbannat söt ut när hon kollar på en "ooj sorry, men den är bara föör good" :)

Lite dåliga bilder nu då ;)

dsc00042_1204793000.jpg

dsc00046_1204793028.jpg

dsc00052_1204793058.jpg

dsc00055_1204793081.jpg

dsc00059_1204793095.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka