Ny hoppklubb Vnorrland

L

Lilldemonen

Har funderat mkt på att börja tävla så småningom med min kanin då hon är väldigt duktig... :) Men så finns det inge klubb där man bor! Attans! Måste bara kolla om det finns någon har som har lust att vara med att starta en ny hoppklubb i Västernorrland...?
Läs mer på http://www.skhrf.com/klubbregister.htm om att starta en ny klubb ansluten till skhrf... :)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ny hoppklubb Vnorrland

vi tog över Medelpads hoppklubb och vi har haft igång kaninhoppklubben i Västernorrland ett tag men det funkar bara inte när vi är så få.
vi från kramfors har det så svårt att ta sej till s-vall där vi skulle behöva vara igentligen

Hade faktiskt för mig att det fanns en sådan.. Varför har ni ingen hemsida? :o Intresset är rätt så stort i svall, men det är klart, det är ju långt från kramfors... :/

vi har en hemsida men det är inte jag som håller i det och är för närvarande har jag inte tid med nått sånt just nu.
känns som om jag inte har tid för nånting alls just nu :crazy:
ordförande för västernorrlands KAF har man blivit så vette sjutton hur de kommer att gå!

men adressen till hemsidan var desto svårare...
jag har den inte tyvärr...

har du Lunarstorm?

isåfall kan du gå in på den här tjejens lunar: Lillen87

och fråga henne, det är min kompis och hon ska veta adressen.

Har tyvärr inte lunar, men tack ändå... :)

ajja jag kan ju fråga henne själv :p

skickar den så snart som möjligt...

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 343
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 326
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 294
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Jag skulle gärna vilja ha lite tankar och råd från er erfarna hundmänniskor. Vår familj har börjat fundera på att skaffa hund och jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 623

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka