Ny hemsida! Faktan?

gul_zebra

Trådstartare
Håller på med en ny hemsida om råttor och har lagt ut en del tillfälligt på msn, där det kommer ligga tills jag fattat hur man lägger ut den jag redan gjort.

Iaf, det hittills utlagda finns på http://groups.msn.com/ketopas

Skulle bli väldigt glad om några råttmänniskor kan checka igenom faktan, komma med tips, ideer, ris och ros, tacksam för allt! :)

Sv: Ny hemsida! Faktan?

jag tycker att du att du borde ha bilder med:D asså dom du har ju typ köpa råtta å sadana saker så borde du ha bilder:)

Bladluz skrev:
jag tycker att du att du borde ha bilder med:D asså dom du har ju typ köpa råtta å sadana saker så borde du ha bilder:)

Hur menar du? Bilder har jag ju, så jag fattar inte riktigt..? :confused: :D

Jag tycket hemsidan är skitbra, du har fått med i princip all fakta!
:bow:

mörkros skrev:
Jag tycket hemsidan är skitbra, du har fått med i princip all fakta!
:bow:

All och all, det är massor med som ska med. Avel, genetik, standard, historia och sånt, beteende, sinnen, hur man råttsäkrar ett rum, agility, utställning i pet och standard... Och massa mer :angel: :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Hästvård Har försökt läsa på o hittills kommit fram till att följande verkar ha lite evidens (?): Hyaluronsyra Så hög molkekylvikt som möjligt...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 129
Senast: Corax
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 537
Senast: scizofren
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 843
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar