Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste ju isf finnas ngt renare än en produkt med 78 % socker och 20 % mussla?
Jag panikköpte en flaska från Trikem men har fått mer info av bla @spaderÄss o kommer starkt överväga att blanda eget. Det är rätt lite av substanserna i de flesta sammansatta tillskott.
Ja det är ju rätt låg andel mussla men enligt min veterinär så är detta det enda tillskott som innehåller musslan på rätt berett sätt. Andra tillskott bereder musslan fel så hästen kan inte ta upp den lika bra. Den förstörs i viss grad. Detta ska hon ha läst i en relativt ny studie. Så därför rekommenderar hon just Gonex.
Ja det var till just häst..Och det var just till häst? Jag har bara fått tips om att det är just till hund mussla gäller för häst, därav min undran, trodde ju också det var vad som gällde i början av mitt letande. Min vet säger glukosaminsulfat KCl o dr Kellon att även HCl funkar.
Hmm.. då kan jag ju glömma att min häst kommer äta det. Han som är kinkig deluxe i vanliga fall..Försökte köra Equitop Gonex-kulorna i mixer. Blev ej bra... Köket stinker och jag kastade all produkt som jag hade kvar. Inte en chans att hon skulle äta det.... Det må vara effektivt och bra, men lukten är verkligen VIDRIG!
Ja det är ju rätt låg andel mussla men enligt min veterinär så är detta det enda tillskott som innehåller musslan på rätt berett sätt. Andra tillskott bereder musslan fel så hästen kan inte ta upp den lika bra. Den förstörs i viss grad. Detta ska hon ha läst i en relativt ny studie. Så därför rekommenderar hon just Gonex.
*knapp*
Conquer 200 PRO då? Är det bra? Dyrt?
Jag har använt conquer, tycker det absolut är värt pengarna. Bra produkt*knapp*
Conquer 200 PRO då? Är det bra? Dyrt?
Krafft's "nya" tillskott Joint Support, hur verkar det?
MSM (Metylsulfonylmetan) 500000 mg/kg
Glukosamin 34000 mg/kg
Kondroitinsulfat 27000 mg/kg
Hyaluronsyra 1733 mg/kg