Ny härinne!

Q

quantico

Hej jag är ny härinne o har "blivit" med hund för en 10 v... Det är en 5-årig greyhound hane ..super mysig!! Jag har precis knappt kollat in stället så jag vet inte riktigt hur man gör ännu:rofl: ... Är det nån mer härinne som har vinthund??
 
Sv: Ny härinne!

Välkommen hit:)
Jag har ingen hund just nu men jag är på "jakt" efter en fyrbent vän... Lycka till med din vovve!
 
Sv: Ny härinne!

Jag skulle oxå kunna tänka mig en greyhound, eller Lurcher det verkar bara vara sådana toppenhundar.. Välkommen hit!
 
Sv: Ny härinne!

Välkommen! Jajjemänn jag har en whippetkille på 7 mån!
 
Sv: Ny härinne!

Va kul:bump: .... Håller du på med lure coursing med din whippet?
 
Sv: Ny härinne!

Ja är helt ny på vad som gäller allt med hundar i princip.. Har haft häst i alla år men slutade när jag fick barn. O ajg råkade faktiskt ramla på den här hunden..... Jag har börjat med lure coursing o träffat mycket folk med vinthundar o dom är mycket trevliga o mjuka i sättet om man vill ha lite lugnare hundar...
 
Sv: Ny härinne!

Välkommen hit :)
Jag har också en greyhound,en kapplöpningstik som är tre månader men som bara ska vara till sällskap och följa med ut när jag rider.
 
Sv: Ny härinne!

Hej och välkommen hit
Jag har haft en greyhound, en underbar ras som jag mkt väl skulle kunna tänka mig igen. Har en jag känner som om ngt år ska ta valpar. Då kommer det förhoppningsvis en greyhound hit igen. :love:
 
Sv: Ny härinne!

Välkommen!
Jag har en greyhound. En pensionerad kapplöpningshanne på 8 år. :love:

Harry med min mamma
2_1148242867.jpg
 
Sv: Ny härinne!

Hejsan! Jag har en schipperke och en RR/Amstaff men hälsar dig välkommen ändå,och ett STORT lycka till med din nya hund!:D :)
 
Sv: Ny härinne!

Va kul... stilig greyhound du har*S*... o väldigt snyggt halsband som jag själv har jag(tror jag)..om det är med flätat i mitten på halsbandet..
 
Sv: Ny härinne!

Tack snälla för allt välkommnaden när man är ny :)
 
Sv: Ny härinne!

Nej inte än, har funderat på prova när han blir större men än så länge är det bara lite utställning. Och så är han en fantastisk sällskapshund! :love:
 
Sv: Ny härinne!

Välkommen :banana: hoppas att du får det kul här på buke :D
Jag har dock ingen vinthund :p men dom är jätte fina det är dom :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 666
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 796
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 639
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp