Är den grå färgen i bandet i sidhuvudet samma som den alltid varit? För den var väldigt fin, och gick fint ihop med den blå. Gillade hur det blå var på båda sidor av den.

Nu var det bra! Gillar särskilt förändringen i hur det ser ut för oss moderatorer, det är enklare att se om det kommit nya rapporter.

Det gråa är bra. Blått är fint! Men kanske liiiite mindre skrik-blå. Lite ljusare, eller mörkare? Mindre åt det turkosa hållet. Och definitivt inte tillsammans med det gröna som är nu :yuck:

Gillar inte hur det ser ut. För kallt, och för mycket grått. Blått i sig har jag inget emot, men jag hade gärna haft varmare färger. Som det ser ut just nu, med både grått, blått och grönt, matchar det inte heller direkt.

Ingen annan verkar hålla med, men jag blir i alla fall överlycklig över andra färger än den gröna! Den gör mig deprimerad... :p

Det gråa i bagrunden inläggen är jättejobbigt:arghh: Går det inte att göra den ljusare om det "måste" vara grått?

I övrigt så har jag inga problem med det nya även om det kanske tar en stund att vänja sig. :)

jag tycker det här är hemskt svårt att läsa! För liten skillnad mellan bakgrund och text. Är man lite synskadad är det här omöjligt att läsa!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 691
Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
2 548
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama