Ja @Gunnar , gör den rosa!!!Ledsen, men den där gråsvarta randen upptill nu ser ut som ett sorgband!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja @Gunnar , gör den rosa!!!Ledsen, men den där gråsvarta randen upptill nu ser ut som ett sorgband!
Platt?
Jag håller med, jag ville ha förändring då det kändes mörkt och tråkigt, att raden behövde lättas upp. Det blev inte direkt bättre att göra raden ännu tråkigare.Ledsen, men den där gråsvarta randen upptill nu ser ut som ett sorgband!
Som sagt de funkar men jag vill inte bli deprimerad av gammalmodig utseende och dystra färger när jag går in på Buke.Jag håller med, jag ville ha förändring då det kändes mörkt och tråkigt, att raden behövde lättas upp. Det blev inte direkt bättre att göra raden ännu tråkigare.
Välkommen till Byråkrat Buke, var färglös fyrkantig, gammalmodig, manlig och stelJag tycker det är tråkigt ut med färgvalen mörkgrönt, svart, vitt och grått. Det ger ingen stuns. Hade jag fått välja hade jag velat se mer färg.
De nya notis/konversationsknapparna tycker jag är trevliga. De lättar upp en aning bland Bukedepressionen.
Nä, nu räcker det med förändring. Den rosa färgen mot det gröna är vidrig och jag kan inte glo på sånt utan att det skär i ögonen (nej, inte av fulhet, av migrän). Och buke ser fortfarande ut som nittiotalet. Jag gillar buke, men jag börjar bli trött på att saker och ting ändrar färg och flyttar på sig. Det var ju snyggt och fullt fungerande som det var efter forumuppdateringen.. innan allting rördes om (igen).