Jag tycker att det är jättesnyggt.
Behöver vänja mig vid att ha annonsmenyn längst till höger dock, har sladdat in där av misstag ett antal gånger nu – men jag tycker att placeringen är bra och logisk ändå :D

Jag gillar färg, men tycker även att det är snyggt som det är nu. Det är inte så kralligt för ögonen, och det är ju trådarnas innehåll jag vill åt - menyn ska bara vara så lättläst som möjligt.

Förutom det som nämns med den svarta randen, tycker jag det är väldigt trist att inloggningsrutan är svart. Den blir så mörk och dyster, Den är ju väldigt stor också så det blir ju så jag reagerar på det.

Jag tyckte bättre om de gamla notis/ konversation knapparna :/.
Och det är för mörkt på buke nu! Bättre då det var ljusare, och då annons kolonnen var längst åt vänster!

Har väldigt svårt att annonserna hamnade längst till höger, lyckas ju klicka där istället för senior!
Annars har jag inget att klaga på :angel:
Eller jo, jag får inte alltid notiser. Fast jag bevakar/skrivit i tråden..

Nä, nu räcker det med förändring. Den rosa färgen mot det gröna är vidrig och jag kan inte glo på sånt utan att det skär i ögonen (nej, inte av fulhet, av migrän). Och buke ser fortfarande ut som nittiotalet. Jag gillar buke, men jag börjar bli trött på att saker och ting ändrar färg och flyttar på sig. Det var ju snyggt och fullt fungerande som det var efter forumuppdateringen.. innan allting rördes om (igen).

Nä, nu räcker det med förändring. Den rosa färgen mot det gröna är vidrig och jag kan inte glo på sånt utan att det skär i ögonen (nej, inte av fulhet, av migrän). Och buke ser fortfarande ut som nittiotalet. Jag gillar buke, men jag börjar bli trött på att saker och ting ändrar färg och flyttar på sig. Det var ju snyggt och fullt fungerande som det var efter forumuppdateringen.. innan allting rördes om (igen).

Var ser du rosa färg?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 691
Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
2 548
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama