Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag tycker inte att det är vårfint. Snarare färglöst och trist ju. Bars grått och lite grönt. Mer färg på buke!
Som du ser är det inte lätt att behaga allaJa men eller hur, Buke ska ju vara smaklöst i färgerna, det har ju alltid varit det!! Sådär så man fått skämmas när man visat det för sina webdesign-kompisar :-). I love the old!
Som du ser är det inte lätt att behaga alla
Håller med om gilla-raden!Det är lite mycket grått för min smak men ok. Det enda jag har att klaga på är "gilla-raden" som smälter ihop för mycket med resten av inlägget. Lite mer kontrast där hade varit önskvärt!
Jag har ett önskemål @Gunnar
Det har inte med färgen att göra men en ändring som kommit nyligen. Det gäller menyerna högst upp, det går inte att flytta annonserna längst till vänster? Dels blev jag lite förvirrad när de var mitt i, men framförallt så når jag inte mina favoritforumdelar med tummen när jag håller telefonen ståendes. Ja, lite bekväm är jag men det skadar ju inte att önska
[/QUOTE
Håller med. Supefförvirrande att ha annonserna "mitt i". Och jag dom aldrig kollar vad jag gör utan bara trycker där jag brukar trycka av gammal vana hamnar fel hela tiden
Måste bara säga att jag älskar det nya plattare utseendet!
Håller med! Tycker allt borde vara rosa!!!Just nu känns färgerna gammalmodiga och tråkiga. Det funkar men är trist, i synnerhet de gröna överst skulle behöva få lite liv. Kontrasterna mellan användarnamn och den gråa bakgrunden samt sidnumreringen på grönt kunde bli bättre - ja det funkar, det är läsbart men lite ansträngande.