Ny disneyfilm!

Sv: Ny disneyfilm!

VILL OCKSÅ SEEE! :)

Jag är tokig i balto o varghunden o alla de där filmerna.. Min hund Skip ska man inte prata om :D (Äger själv en jack russell)

Disneyfilmerna brukar alltid sätta sprätt på tårkanalerna! :)
 
Sv: Ny disneyfilm!

VILL OCKSÅ SEEE! :)

Jag är tokig i balto o varghunden o alla de där filmerna.. Min hund Skip ska man inte prata om :D (Äger själv en jack russell)

Disneyfilmerna brukar alltid sätta sprätt på tårkanalerna! :)

ja guuud ja ALLA dom filmerna är underbara:love:
Min hund skip bölar man sig totalt till..fy..
 
Sv: Ny disneyfilm!

DEN SKA SES!!!

Älskar filmen snowdogs med alla huskys med där =)

Min egen Husky är döpt efter ledarhunden i den filmen =)

/Tobbe
 
Sv: Ny disneyfilm!

Sådär. Nu ligger den på bordet här bredvid på en dvd =)
 
Sv: Ny disneyfilm!

finns ju lite mer än bara hundarna att dregla över i filmen också *slurp*
men ärligt talat trodde jag den skulle vara bättre, men jag hade kanske för höga förväntningar...
 
Sv: Ny disneyfilm!

Ousch, den vill jag se :d Men jag kommer nog blunda, jag hatar att se djur bli rädda och lida äen om det bara är på spelfilm :p :cry:

Orka inte sitta och vänta på Piratebay, det tar ju sån ruskig tid med filmer.
 
Sv: Ny disneyfilm!

kl*

ja men fy haha ja visade mamma trailern, hon vart tårögd och arg på mig för att jag visade den, blundade.
- är du dum eller? den där kommer aldrig någon mig att få se iaf!

mamma lilla:D .

Men jag kommer också gråta ihjäl mej, jag vart så rörd av trailern att jag gick ner o pussade på min älskling

:love:
5446214.jpg
:love:

jag ska aldrig låna ut min data igen, syrran o hennes pojkväns bror förstörde mitt dc ++, jag vet inte vad som är fel..åååh:devil:
 
Sv: Ny disneyfilm!

:rofl: o min hund är döpt efter bordercollien i filmen Nana fast hon är en cocker hihi:d
 
Sv: Ny disneyfilm!

Idag fick jag filmen! Usch jag vet inte om jag vågar se den, jag är så blödig på djurfilmer, sorgliga filmer över huvud taget :cry: :crazy:

Måste ta en passande kväll då jag har lugn och ro för mig sj, så jag kan snyfta i min ensamhet;)
 
Sv: Ny disneyfilm!

haha, jag tyckte inte den var så farligt faktiskt och
jag är ganska blödig, men alla är vi ju olika :D
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 069
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 323
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag får snart hem min 8 veckors valp och har en situation som hade vart intressant att se hur övriga hade hanterat. Ska börja valpkurs...
Svar
16
· Visningar
1 560
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp