Ny bukehund!

falukorw

Trådstartare
Nu så, dagen innan leverans är det bestämt vilken av tikarna som flyttar hem till mig. Blir inte den jag fastande för först pga diverse olika omständigheter, men efter att vi rådgjort med flera erfarna uppfödare blir det denna lilla tjej som flyttar in hos mig och mina två grå.

Välkommen lilla Nova!
Nova7veckor.jpg

Sv: Ny bukehund!

JÖSSES!! :love: :love:

Vilken underbar liten krabat!!!

(sötaste pussmunnen jag någonsin sett!)

*kl*
Tack! Hon är riktigt riktigt söt! Och ser dessutom mycket lovande ut så jag hoppas att det blir något bra av henne. :)

Hundvalpar är bedårande ! Och denna lilla var ju helt extra ljuvlig ! Vilken puss-nos !

Tack!
Ja, lilla Bossanova, måste ju bli en Nova av det :)
Blev inte den jag ville ha från början, men det känns riktigt bra med denna lilla tjej också.

Vilken goding!

Man ljuger ju om man säger att man inte blir lite sugen på en bebis..

Tack!
Ja, lilla Bossanova, måste ju bli en Nova av det :)
Blev inte den jag ville ha från början, men det känns riktigt bra med denna lilla tjej också.

Ja det är en chanstagning och endast tiden får utvisa om det var rätt eller fel. Som tur är så är det ju lätt att fästa sig valpar, även om det inte var den man kikade på först. :)

Nu är hon här hemma. Klev hur korgen hon åkt i och gick på upptäcksfärd direkt. Hittade massa roliga leksaker. Leia är nog lite besviken på att Nova ännu inte fattar att hon ska jaga henne, hon försöker med leksak efter leksak.
Ätit har hon också gjort med stor aptit, nu har hon somnat i korgen som uppfödaren lämnade kvar ett tag. Hon är förövrigt hur go som helst och helt orädd :love:

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 862
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 433
Senast: Hermelin
·
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Görel
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
2 956
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka