Ny Bukebäbis 080107!

A

acke

Den 7/1, en dag över tiden (fast det satte igång på BF-dagen :-) kom vår allra käraste lilla Elin, efterlängtad lillasyster! :love:

Hon kom efter en hemsk förlossning, precis samma trista förlopp som med storasyster 2004... Slutade med akut snitt. Men denna gång är dte lättare att hantera eftersom jag fick vara vaken och välkomna henne när hon kom. Vad mycket det betyder!

Elin vägde 3190g, var 47 cm lång och hade 35 cm runt det lilla huvudet. Världens sötaste såklart! Storasyster Hanna är jättestolt och kallar henne "min sära lilla vän".

Kram på er alla och grattis till er som fått barn sen jag var inne sist! Lycka till åt er andra, som har eller ska få :-)

/Jenny- Acke
 
Sv: Ny Bukebäbis 080107!

Stort grattis till ert lilla underverk! Hoppas du njuter i fulla drag...

*hoppas pa bilder*
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har en kär vän som är gravid i vecka 35. Barnet var oplanerat men är väldigt efterlängtat. Dock har min vän redan sedan innan hon...
2
Svar
32
· Visningar
4 135
Övr. Hund Mitt nya tillskott, även om jag har haft henne sen i Juli. Har varit fullt upp i livet så jag har inte hunnit eller orkat visa upp henne...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 005
Senast: Bebben
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 400
Senast: paradiset
·
Övr. Barn Hej alla! har varit borta i 3 dagar eftersom vår lille son Jonathan bestämde sig för att komma till världen kl 16.23 to 6/9...
2
Svar
21
· Visningar
2 146
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp