NY "bilder och filmer på oss westernryttare"

Sv: NY "bilder och filmer på oss westernryttare"

BonRaiz skrev:
Ok, då lägger jag väll in en "gammal" film, som ni kan skratta åt...speciellt stället där min kära häst ger ifrån sig världens jäsp mitt i alltihopa....
Filmen är från i våras...har tyvärr bara "vanligt" video fr i höst, men det har hänt en del sen denna vill jag lova...
http://s79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/?action=view&current=MVI_1563.flv
Och så har jag ju din Polebending Erik...hoppas inte du misstycker?
Jag fick ju lägga in den före "datakrachen"
http://s79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/?action=view&current=_ERIK_polebending.flv

Helt OK ! (tiiiiiiiiiiiio)

MM.. självlklart ! för jag skryter ju så ofta!! :rofl: :crazy: Vill verkligen inte va ngn sådan :eek: :o :cry: :cry: :cry:

DEt är du verkligen inte!!!!!:) Var har dom utsökt fina bilderna när du tränade för K tagit vägen? :D (bra fotograf vettu..;) ) Trodde du skulle lägga ut dem ju...

Skickar ett PM

Tack för fina kommentarer :bump:

Druvan: Behöver jag ens säga att mina fördomar om hoppning redan har besannats och hästen har varit hos henne i ett halvår nu och är redan behandlad för en släng kotledsinflammation :cool:
Men jag vet inte om det ligger hos hästen eller ryttaren, hästen är aldrig så pass hårt tränad som han kanske blivit och pallar nog inte det...
Ryttaren litar jag på, det som hände är bara olyckligt! Men ändå...

BonRaiz: Vad har jag gjort? Är det att jag la ut bilder och inte länkar i tråden, sorry för det, såg det efteråt när jag läste ordentligt :crazy:

Nikkis: Japp, han var verkligen den fula ankungen! Man kan ju undra vad jag såg i honom.. Fast då hade han inte vinterlurv på sig dock, ingen häst är snygg i vinterpäls ;)

Kan du inte ta hem din fina häst och rida honom ordentligt istället? :( ;)

Åhh vad jag skulle vilja vara med på en d-tävling med honom (till att börja med ;) )

Redan 2004 ville jag vara med men då gick det inte att lasta hästen och ville inte stå på en tävlingsplats sedan i flera timmar och lasta precis.

Sedan 2005 skulle jag vara med på våren men då åkte hästen till tricorn ranch innan och sedan fick jag hem honom på sensommaren och skulle vara med på hösten då en D-tävling. Men då gcik hästen omkull i hagen och skadade sig, blev behandlad av equiterapeut men tyckte det var taskigt mot hästen att åka i väg och tävla bara en vecka senare. Så jag strök oss.

Nu i vår ville jag vara med men då åkte han ju till nya fodervärden och nu idag är det en d-tävling här i närheten...

Men nån gång så ska vi va med!! :bump:
Jag vill tävla pleasure och trail! kanske nån reining men då måste vi träna hårt och lära oss stoppa och spinna ordentligt ;)

Men varför har du honom hos fodervärd då?
Ta hem honom och träna o tävla o ha skoj!
Han ser jättefin ut!

QiHa_1

Han är en westernhäst iallafall!:p

Jajjemen :D Så d e du!! Du skulle ha varit med på arabcupen i strängnäs :D D va skitkul!! Men såg att du va me i stora SM:et. Ni e duktiga!!!

DEt är du verkligen inte!!!!!:) Var har dom utsökt fina bilderna när du tränade för K tagit vägen? :D (bra fotograf vettu..;) ) Trodde du skulle lägga ut dem ju...

Skickar ett PM

okej, vad bra. har inte varit hemma och kunnat fixa dem... och nu har jag jour på skolan så svårt nu också.. så får fixa de om ett tag.
haha, jo det är ju fotografens förtjänst... hur blev bilderna från SM?? något man kan ha eller `??

Jajjemen :D Så d e du!! Du skulle ha varit med på arabcupen i strängnäs :D D va skitkul!! Men såg att du va me i stora SM:et. Ni e duktiga!!!

japp, visst är det jag :) jo, jag får ta och försöka ta mig iväg nästa år. okej, hur gick det för er då da ?? ja, det var vi. TACK ! :o

/E

BonRaiz: Vad har jag gjort? Är det att jag la ut bilder och inte länkar i tråden, sorry för det, såg det efteråt när jag läste ordentligt :crazy:
Nej, nej....inte det jag menade...ursäkta att jag va otydlig, trodde du kom ihåg..:crazy:
Jo, jag frågade dig på förra tråden "bilder/filmer...", om du verkligen hade tänkt på det där med o lämna hästen till hoppryttare?

Hej Fia_90...
Har du bilder fr Ranch Trailen i Slöinge?
Om inte, så har jag en del på er:D :angel:

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 838
Senast: Rosett
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 356
Senast: Googlarn
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA