NY "bilder och filmer på oss westernryttare"

Sv: NY "bilder och filmer på oss westernryttare"

Ahhaaa! Okej då är jag med! :D

Min häst är ju ingen utpräglad westernhäst. Han är allround och går både western, dressyr och hoppning.
Han var ju hos westernryttare först och blev grundriden/grundutbildad.
Så nu är han hos hoppryttare och blir utbildad i hoppning och säkert en hel del dressyr med för att hoppningen ska fungera.

För varje gång jag lånat ut honom så har jag fått tillbaka en bättre häst :D
Nu kanske han stannar längre hos den här ryttaren om det går bra eller så, om hon vill ha honom längre. Som sagt, jag skyller inte ryttaren någonting. Det som hänt är olyckligt och vi lärde oss nåt allihopa tror jag.

Men visst kliar det i mig.. Var och kollade på westerntävlingar idag, fyy faan vad jag vill vara med! :cry:

Nej, tror inte det...:confused:

IMG_0295.jpg

IMG_0294.jpg

Ehrm....:angel:

/Carina

Vet inte stam å så än. Mer info kommer på fredag :)

Visst kan jag, men om du inte vill ha dom här på sidan, får du PMa din adress isf....:D
Kan du säga mig oxå, vad som hänt KWKs hemsida?
Ny adress som vi (jag)inte fått reda på?
Skulle in idag...blir inte så ofta man är där, det är liksom lite dött:cool: , men där va ingen sida!

*KL*
Aaa, fler som "smygfotat" dig Fia_90....
men jag lägger inte ut dom förrän jag får tillåtelse 1st...;)
Men oj, jag ser din kompis m "Araben" skymta där bakom...hur gick det med hältan efter "Hästrallyt"?
Och vad står det på Sindys grimma?
Nåt m vinnare?
Nyfiken i en strut:D

Visst kan jag, men om du inte vill ha dom här på sidan, får du PMa din adress isf....:D
Kan du säga mig oxå, vad som hänt KWKs hemsida?
Ny adress som vi (jag)inte fått reda på?
Skulle in idag...blir inte så ofta man är där, det är liksom lite dött:cool: , men där va ingen sida!

Kwk:s hemsida är nerlagd, det funkade inte med uppdateringarna. Men det är en ny hemsida nu fick jag veta igår. Har inte adressen tillgänglig nu men jag skickar den sen till dig! :)

*KL*
Aaa, fler som "smygfotat" dig Fia_90....
men jag lägger inte ut dom förrän jag får tillåtelse 1st...;)
Men oj, jag ser din kompis m "Araben" skymta där bakom...hur gick det med hältan efter "Hästrallyt"?
Och vad står det på Sindys grimma?
Nåt m vinnare?
Nyfiken i en strut:D

Hältan är bra nu, hon var bara ömfotad där på gruset vid veterinärbesiktningen, när vi red sträckorna var det inga problem. Synd att hon var tvungen att utgå från tävlingen...
På Cindys grimma står det "vinnaren Cindy" :) Kan verka lite kaxigt men Cindy är en kaxig typ :banana:

Va häftigt...har du/ni beställt den själv?
Eller kan man få tag på såna?
Vet att man kan köpa m Kaxig på...men jag köpte Lat till min:rofl:, tyckte den passade bättre...då.
Nu skulle jag kunna ha en m Kaxig på oxå, dock utan vinnare;)

Ja, köpte den på Göteborg Horse Show! :rofl:

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 838
Senast: Rosett
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 356
Senast: Googlarn
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar