Det var så få så de började på 80 och där var vi 5 sen var det nog lika många på 90. De började halv fyra o vi satt i bilen hem kl fyraOch redan hemma? Det kan inte varit många starter? Tänkte åka dit nästa helg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var så få så de började på 80 och där var vi 5 sen var det nog lika många på 90. De började halv fyra o vi satt i bilen hem kl fyraOch redan hemma? Det kan inte varit många starter? Tänkte åka dit nästa helg.
Du är stentuff
De håller på tom vecka 6 tror jag så det är fyra ggr kvar.Men Beata, rida dressyr får du göra den 21Hur länge håller dom på? Fram till februari eller hur var det? Måste hinna dit med -10 an
@happyrider äsch ha ingen ågren . Jag ligger längre efter dig![]()
Haha! Vem fasen ligger inte efter?
Min 06:a går ju inte direkt GP om man säger så.
Lååååångt från det!
KL
Idag är det sorgligt! Min tränare tog bort sin gamle kompis sen 20 år tillbaks.
Dels är hon så klart förstörd och jag blir ledsen att se någon jag tycker så mycket om och som stöttat mig genom diverse saker genom åren må så.
Hon och hästen var extremt samkörda, bland det häftigaste jag sett.
Jag hade ju samma extrema band med min ponny också i 20 år. Så jag vet hur det smärtar med den där speciella hästen. Det gör alltid ont när man måste ta bort djur. Men just den där speciella.. Fy! Usch! Det är fortfarande inte helt läkt hos mig efter ca 1,5 år.
Sen är jag lite ledsen själv också så klart. Han var en riktig fantastisk läromästare och jag är enormt tacksam över att fått äran att rida en så passhögt utbildad och välriden häst. Han var också en riktig kompis. Jag lade mycket tid på att pyssla om honom när jag bodde där. Och han var en så himla stor personlighet med så mycket närvaro. Mycket lik min gamle ponny på många sätt. Hade man en dålig dag visste man att han skulle muntra upp med både gos, ge en massage och skoja till det.
Han var verkligen något alldeles speciellt! Sov gott fina Kungen!
Men jag är också glad och tacksam.. Jag har ridit nu i 2 dagar sen min och pålles långa vila. Åh, vad roligt det är!
Jag rider som en påse skit jämfört med normalt. Men hästen sköter sig och vi får till de små mål vi har per pass. Det gör mig nöjd och glad.
Jag får se till att acceptera nuläget bara och jobba på bättring.
Framför allt har vi så himla kul! Jag är så glad och tacksam över min fina kille!
Det är så tråkigt när man måste göra sig av med sina kompisar. Förstår att det är tungt.
Kul i allafall att du har kommit igång igen.