Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här händer det inte så jättemycket, vi sörjer. Men nu har underlaget äntligen blivit bra med fin snö så nu ska vi väl rycka upp oss hoppas jag.
Det börjar planeras inför ev WE tävling åt våren så då måste vi ju träna lite, det hade varit roligt att ha ett mål.
Transporten ska besiktas på torsdag så får vi se om vi får lov att åka iväg på träningar.
Jag ville bara logga in och skicka en styrkekram till dig!
Jag är på semester. Men ikväll hade jag lite tid att surfa på hotellrummet och kände att jag ville logga in och skicka styrka.
Det är vidrigt att förlora sina älsklingar. Tog bort min gammelpelle förra sensommaren/hösten efter 20 år ihop. Usch och blä!
Skönt att du också har en kvar, som jag hade.
Kram till dig!
Matten har haft ett helt sinnessjukt otursår med veterinär räkningar upp över öronen och långt därtill.Skorpan, alltså hon måste verkligen ha ett riktigt oturs år hoppas hon blir bättre fort.
Nova, Vad roligt!! Skönt när allt börjar falla på plats.
KL
För min del har hästarna vilat helt och hållet i 3v fram tills igår då jag skrittade ut på dem. Vädret var så himla fint. Innan dess har jag verkligen varit så himla trött på allt som har med häst att göra. Aldrig kännt det på det här viset tidigare Visst har man tyckt att de mörka månaderna varit trista men jag har verkligen tappat allt.
Jag behöver hjälp och hoppas ni kan bolla lite tankar med mig..
Vad gör man?!? Mina tankar går i att helt sluta med hästar. Att ha Alva 2,5år är helt fantastiskt och jag vill spendera alla vakna minutrar jag har, med just henne. Alltså kan jag rida kvällstid. Hur kul att det nu vintertid?
Det kostar massor med pengar när man inte har sugen efter det, skit mycket verkligen och det tänker man ju inte ens på när man är inne i det men nu när det varit totalt stiltje så lider jag av att se vad som rinner iväg....
Vi har dessutom börjat prata om ett syskon till Alva och oavsett när det kommer så inser även jag att tiden kommer vara knapp då. Min man är en ängel som försöker se till att jag får mycket tid till mina hästar men ibland går det inte att lösa.
Till saken hör att jag har enormt kontrollbehov och vill inte göra detta på halvfart, eller mina hjärna pallar inte det.
Jag frågar därför Er, vad bör/ska jag göra? Vad gjorde ni i småbarnsåren? Ska jag sälja en? Eller båda? Vilken ska jag behålla isf?
Kan inte med ord beskriva hur dåligt jag mår över det här. Ronaldo och Julia ligger båda två mig så enormt varmt om hjärtat att jag vet inte om jag kan välja om en försäljning blir aktuellt. Jag spyr